آفتاب
پس از اجرای حفظ در مسابقات قرآن دانشجویان

محمدی‌مجد: از صوت و لحنم در فینال راضی بودم

محمدی‌مجد: از صوت و لحنم در فینال راضی بودم

نماینده کشورمان در رشته حفظ در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان پس از اجرای خود در فینال، گفت: از صوت و لحنم در این مرحله راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدجواد محمدی‌مجد پس از اجرای حفظ قرآنش در مرحله فینال مسابقات در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در این مرحله از صوت و لحن خوبی برخوردار بوده است، گفت: تلاش کردم تا در این مرحله از نظر صوت و لحن به نسبت دوره مقدماتی بهتر تلاوت کنم.

وی افزود: در مرحله فینال و با توجه به بین المللی بودن مسابقات، قرعه‌های دشواری را انتخاب کرده بودند و من از تمام توان خودم برای اجرای خوب استفاده کردم.

نماینده کشورمان در رشته حفظ در مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در مورد تذکری که هیئت داوران در مورد سؤال اول و سوم به او دادند، نیز اظهار کرد: سوال اول همراه با یک تذکر از سوی هیئت داوران بود که به احتمال زیاد نیم نمره منفی را به دنبال خواهد داشت.

محمدی مجد تصریح کرد: در زمینه سؤال سوم نیز تذکری که داده شد، من اشتباهی در زمان تلاوت مرتکب نشدم که ظاهراً هیئت داوران نیز متوجه این اشتباه خود شده‌اند.

وی در پایان در مورد رتبه خود در این دوره از مسابقات نیز بیان کرد: امیدوارم که بتوانم رتبه خوبی در این مسابقات کسب کنم.

در مرحله فینال رشته حفظ کل از هر نفر سه سؤال پرسیده می‌شود که به ترتیب آیاتی از سوره‌های مبارکه اعراف، نور و محمد(ص) است.

مراسم اختتامیه این مسابقات امشب با حضور رئیس مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N658687

وبگردی