آفتاب
حجت‌الاسلام اسکندری با تشریح خطرات فتنه‌گری سال ۸۸:

پست و مقام ارزش ندارد که آبروی نظام برود/ ضربه‌ عناصر داخلی به نظام

پست و مقام ارزش ندارد که آبروی نظام برود/ ضربه‌ عناصر داخلی به نظام

قم - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تشریح خطرات فتنه‌گری سال ۸۸ گفت: پست و مقام اینقدر ارزش ندارد که آبرو و اقتدار نظام تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس اسکندری صبح یکشنبه در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و ولایت در مسجد جامع جعفریه برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های زیادی که دشمنان برای متوقف کردن حرکت توفنده انقلاب اسلامی انجام دادند، اظهار کرد: خیلی‌ها فکر می‌کردند راه انقلاب بعد از ارتحال امام خمینی(ره) متوقف می‌شود اما این راه توسط خلف صالح ایشان، محکم ادامه یافت.

وی اضافه کرد: از ابتدای حرکت حضرت امام از ۱۵ خرداد ۴۲ تاکنون با وجود همه ادعاهایی که دشمنان داشتند، خارجی‌ها نتوانستند کوچک‌ترین لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند و اگر هم توطئه‌ای داشتند به نفع انقلاب اسلامی تمام شد اما متاسفانه هر چه ضربه خوردیم و موجب عقب ماندگی ما شده، مربوط به عناصر داخلی است.

وی گفت: نظام اسلامی در طول ۳۵ سال گذشته بیشترین لطمه را از بی‌بصیرتی و دنیاطلبی برخی عناصر داخلی خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم فتنه‌گری سال ۸۸ را یکی از نمونه‌های واضح بی‌بصیرتی برخی افراد ذکر کرد و گفت: متاسفانه در سال ۸۸ انقلاب به این زیبایی، انسجام مثال زدنی ملت، رهبری بی‌بدیل و این همه اقتدار جهانی و بین المللی که امروز نصیب ملت و نظام اسلامی ما است، دستخوش مقام پرستی عده‌ای قرار گرفت.

وی اظهار کرد: آیا رئیس جمهور شدن اینقدر بااهمیت و باارزش بود که فداکاری انسان‌های بافضیلت و علمای بزرگوار، رنج‌های حضرت امام در دوران تبعید، قطره قطره خون شهدایی که در این مرزها ریخته شده و رنج‌هایی که امت اسلامی ما بردند تا این افتخار و عظمت به عنوان پشتوانه‌ای برای حرکت‌های رهایی بخش امت‌های اسلامی باشد، به پای آن ریخته شود؟

فتنه‌گران به آبروی نظام و رهبری خدشه وارد کردند

وی اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) در فتنه سال ۸۸ را گناه نابخشودنی دانست و ادامه داد: فتنه‌گران به آبروی نظام، غرور ملت و به اعتبار مقام معظم رهبری که اقتدا به ایشان آرزوی آزادگان جهان است خدشه وارد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم حماسه ۹ دی ۸۸ را همانند سیلی دانست که همه آلودگی‌ها را شست و گفت: هیئت های مذهبی و مردم وفادار با حضور حماسی در این راهپیمایی به رهبر و مقتدایشان اعلام کردند که تنها نیست.

حجت‌الاسلام اسکندری اضافه کرد: با وجود اینکه تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم ما را فریب دهند ولی همه چشم‌ها و گوش‌ها متوجه فرمایشات مقام معظم رهبری بود و روز ۹ دی مهر بطلان بر همه حرکت‌های غلط زده شد و انقلاب اسلامی با همان صلابت در مسیر خودش حیات دارد.

وی با بیان اینکه پست‌ها و مقام‌ها برای خدمت به مردم است اظهار کرد: اگر کسی توانست در نظام جمهوری اسلامی از این مقام‌ها استفاده و به مردم خدمت کند، آن پست ارزش دارد ولی کسی که از این موقعیت سوء استفاده و خدمت به مردم را فراموش کند و دنبال اغراض نفسانی خودش باشد نزد انقلاب اسلامی، مردم و مقام معظم رهبری ارزشی ندارد.

کد N658408

وبگردی