آفتاب
حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:

ناف بودجه 94 را از نفت جدا کنیم

ناف بودجه 94 را از نفت جدا کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران می داند کاهش قیمت نفت طرح عربی- آمریکایی است، گفت: مجلس با یک تصمیم انقلابی ناف بودجه سال 94 را از نفت جدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه نمی توان با کسانی که خیمه اباعبدالله را در روز عاشورا آتش زدند به صلح و وحدت رسید، گفت: از صدا و سیما به خاطر شفاف سازی و اقداماتی که همزمان با سالروز حماسه 9 دی انجام داد، تشکر می کنیم.

وی افزود: دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه پیشرفت و عدالت است و در چنین شرایطی برنامه ریزی و جهت گیری دولت برای رسیدن به این امر بسیار مهم محسوب می شود.

نماینده مردم اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دامداران ما دام های مادر را به سلاخی می برند، با این روند در سالهای آتی با کاهش گوشت قرمز مواجه خواهیم شد که این امر با سیاست اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

حاجی دلیگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت نفت، ادامه داد: ملت ایران می دانند که کاهش قیمت نفت طرح عربی-آمریکایی است. به مجلس پیشنهاد می کنم با یک تصمیم انقلابی ناف بودجه سال 94 را از نفت جدا کنیم تا هم دشمن ناامید شود و هم اقتصاد پویا به دست آید.

 

 

 

 

کد N658030

وبگردی