آفتاب

رقابت‌های بخش دوم سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان آغاز شد

رقابت‌های بخش دوم سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان آغاز شد

رقابت‌های بخش دوم، سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان لحظاتی پیش با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «جعفر فردی» قاری بین‌المللی و قاری افتخاری این مسابقات در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بخش از رقابت‌ها که پایان‌بخش رقابت‌های مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان است، به ترتیب مجید سعیدی‌نیکو از آلمان در رشته قرائت، علی‌اصغر شهید از عراق در رشته حفظ، علم الدین عبدالله یف از آذربایجان در رشته قرائت و سامر عمر چیواکا از تانزانیا در رشته حفظ به اجرای برنامه می‌پردازند.

اجرای همخوانی توسط گروه تواشیح «طه‌2» برنامه در نظر گرفته شده برای این بخش از رقابت‌ها است که پس از اجرای همخوانی توسط این گروه، ریجاد شیلوویک از صربستان در رشته قرائت به تلاوت می‌پردازد.

در ادامه تلاوت‌های امشب، محمد جمیل المحروس از سوریه در رشته حفظ، صفرمراد حسین اف از تاجیکستان در رشته قرائت، حامد مصطفی از پاکستان در رشته حفظ و مصطفی شریعتی از کومور در رشته قرائت اجرای برنامه خواهند داشت.

پایان‌بخش رقابت‌های مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان نیز تلاوت افتخاری «صالح اطهری‌فرد» قاری بین‌المللی کشورمان خواهد بود.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که از پنجشنبه، 11 دی‌ماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد، یکشنبه، 14 دی‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

کد N656976

وبگردی