آفتاب

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیر عامل برای برگزاری موفق رزمایش محمد رسول الله

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیر عامل برای برگزاری موفق رزمایش محمد رسول الله

در پی برگزاری رزمایش موفقیت آمیز بزرگ محمد رسول الله (ص)پیام تبریکی از سوی سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور منتشر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

پیام رسا، بلند و قاطع ، رزمایش موفقیت آمیز بزرگ محمد رسول الله (ص)، که با اعلام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و هم چنین اقتدار نیروهای مسلح در برابر دشمنان با محوریت نیروی دریایی وحضور نیروهای زمینی، هوایی ، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مساحتی به طول 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع در منطقه شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه اقیانوس هندانجام گرفت، آمادگی همه جانبه هدفمند و موثر از مرزهای جغرافیایی و حریم دینی و معنوی نظام بود که در کنار آب ‌های نیلگون خلیج فارس، به منصه ظهور رسید و موجب دلگرمی و امید مضاعف مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی؛ و پریشانی و وحشت مستکبران و زورگویان عالم گردید.

درود بی پایان خداوند بزرگ بر تک تک شما ارتشیان و سپاهیان سلحشور میهن اسلامی که در همه عرصه ها، وفاداری به اسلام عزیز و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) را ثابت نموده و همچون راست قامتان و رادمردان تاریخ اسلام و انسانیت، چون خورشید می درخشید.

رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص)عرصه دیگری از پیاده سازی مفاهیم پدافند غیر عامل به عنوان توان قدرت دفاعی کشور و یکی از مؤلفه های قدرت ملی بود که توسط شما و رزمندگان سلحشور ارتش اسلام پیاده شد.

خدای متعال را با همه وجود سپاس می‌گوییم که برگزاری این رزمایش عظیم، گام بلندی در راه تحقق منویات و تأمین رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا بود و مراتب بالای آمادگی، بصیرت و ولایتمداری ارتش حماسه ساز و استکبارستیز ایران را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

کد N656973

وبگردی