آفتاب
شهردار کرمانشاه:

ورزش شهروندی نقش پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد

ورزش شهروندی نقش پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد

امروزه ورزش شهروندی نقش مهم و پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد.

شهردار کرمانشاه در حاشیه مراسم کلنگ زنی دومین سالن ورزشی شهرداری کرمانشاه که در پارک معلم انجام شد، اظهار کرد: ورزش شهروندی، نقش مهم و پویایی در ساخت زیر بنای جامعه شهری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، پیمان قربانی گفت: شهرداری کرمانشاه با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه در راستای گسترش ورزش در محلات و دسترسی آسان تر خدمات ورزشی برای شهروندان اقدامات موثری را در برنامه های خود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند در بهبود کیفیت زندگی در تمام اقشار جامعه و تمامی سنین تاثیر گذار باشد، تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی باعث سلامت جسمی و روحی شهروندان می شود و ما بدنبال شهروند سالم، زندگی سالم و جامعه سالم هستیم.

شهردار کرمانشاه تصدیق کرد: ورزش ابزار ارزشمندی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، وجوانان و تمامی شهروندان است و می تواند بصورت غیر مستقیم برشادابی جامعه شهری تاثیر بگذارد.

در ادامه این مراسم، سالار احمد زاده، رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، گفت: امروزه بهبود کیفیفت زندگی و توجه به فواید ورزش همگانی در برنامه ریزی های مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سیاست ورزش همگانی در مدیریت شهری ایجاد و توسعه فضاهای مطلوب برای مردم است، بصورتی که بتوانند بر حسب علایق خود به فعالیت ورزشی بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در راستای تعالی فرهنگ ورزش همگانی بعنوان یک ضرورت زندگی امروز شهرها و بهبود نشاط و سرزندگی وافزایش روحیه و امید در بین تمام اقشار جامعه شهری و توسعه روابط اجتماعی و بالا بردن سطح توانمندی های جسمی و حرکتی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد بست تا شهروندان با کیفیت وخدمات بهتری به ورزش همگانی بپردازند.

کد N656788

وبگردی