آفتاب

آغاز بخش نخست رقابت‌های سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

آغاز بخش نخست رقابت‌های سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

رقابت‌های بخش نخست سومین روز پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از پنجشنبه، 11 دی‌ماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در برج میلاد تهران آغاز شد که طی دو روز گذشته رقابت نمایندگان 47 کشور جهان در دو رشته قرائت و حفظ دنبال شد و امروز، 13 دی‌ماه همزمان با سومین روز این مسابقات، رقابت دانشجویان قاری و حافظ قرآن در مرحله مقدماتی به پایان می‌رسد.

براساس این گزارش، بخش نخست رقابت‌های سومین روز از پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان لحظاتی پیش در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شده که آغازگر رقابت‌های این بخش، تلاوت «مهدی عادلی» قاری بین‌المللی و قاری افتخاری این مسابقات است.

در بخش نخست رقابت‌های امروز، فرید اروزگانی از نروژ در رشته قرائت، سنانودین تاتارویچ از بوسنی و هرزگوین در رشته حفظ، شمرین بن حاجی متنور از بروننی دارالسلام و محمد النورماد در رشته قرائت از آفریقای مرکزی در رشته حفظ به اجرای برنامه می‌پردازند.

در ادامه رقابت‌های این بخش، محمد قائد دیوید از آفریقای جنوبی در رشته قرائت، عبدالرشید صدیق از اندونزی در رشته حفظ و عبدالله سادات کاگوهی از اوگاندا در رشته حفظ اجرای برنامه خواهند داشت.

پایان‌بخش رقابت‌های بخش نخست سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که با اذان مغرب همزمان خواهد بود تلاوت افتخاری «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن است که بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای اذان مغرب می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، یکشنبه، 14 دی‌ماه طی برگزاری مراسم اختتامیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

کد N656686

وبگردی