آفتاب

عارف:بین بزرگان اصلاح طلب فاصله‌ای وجود ندارد/رفتار برخی سخنوران باعث ایجاد شکاف در جامعه می شود

عارف:بین بزرگان اصلاح طلب فاصله‌ای وجود ندارد/رفتار برخی سخنوران باعث ایجاد شکاف در جامعه می شود

عضو مجمع تشخیص گفت:برخی رسانه‌ها از مناسبت‌های ملی و سیاسی برای تخطئه یک جریان سیاسی سوء استفاده می‌کنند که این روش باعث افزایش کینه توزی و خصومت در جامعه می شود.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا عارف در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و مدنی استان اصفهان و اعضای بنیاد امید ایرانیان این استان، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه و وحدت همه اقشار جامعه دانست و تاکید کرد: برخی ازسیاسیون و سخنوران از وحدت سخن می گویند ولی اعمال و رفتارشان وحدت شکن است و باعث ایجاد شکاف و کدورت در جامعه می‌شود.اگر شعار وحدت می دهیم باید به لوازم آن هم پایبند باشیم.
وی ادامه داد: نخبگان و رسانه‌ها باید در تحکیم وحدت در کشور نقش موثری ایفا کنند متاسفانه برخی رسانه‌ها از مناسبت‌های ملی و سیاسی برای تخطئه یک جریان سیاسی سوء استفاده می‌کنند که این روش نه تنها به وحدت و یکپارچگی در درون نظام کمک نمی‌کند بلکه باعث افزایش کینه توزی و خصومت در جامعه می شود.
عارف تاکید کرد: برخی گروه‌های سیاسی و رقیب به دنبال این هستند که اصلاح‌طلبان از دولت زاویه بگیرند به همین دلیل باید مراقبت کرد طرح برخی گلایه‌ها و نقدها به ایجاد شکاف با دولت تعبیر نشود.
وی به عملکرد دولت در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: روند کلی دولت از زمان آغاز به کار خود مطلوب بوده است و باید از دولت حمایت کرد.البته در بعضی بخشها بویژه درخصوص مسائل معیشتی مردم و رفع دغدغه‌های اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش شود.
رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به پرسش‌های مختلف حاضرین در جلسه در ارتباط با انتخابات مجلس آینده گفت: اگرچه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته فضای عمومی کشور تغییر کرده است اما هنوز تربیون‌های خاص در اختیار رقیب جریان اصلاحات است و هر چه می‌خواهند علیه اصلاح‌طلبان می گویند و به دنبال شکاف و تفرقه در جریان اصلاح طلب هستند به همین دلیل اصلاح‌طلبان باید در انتخابات مجلس آینده با وحدت و برنامه محوری و دوری از سهم خواهی گروهی و حزبی مشارکت جدی داشته باشند. باید همه گروه‌های اصلاح طلب برای پیروزی تفکر اصلاحات تلاش و حرکت جبهه ای را تقویت کنند.
عارف با بیان اینکه بین بزرگان اصلاح طلب هیچگونه فاصله‌ای وجود ندارد بر ضرورت پیروزی تفکر اصلاح طلبی در انتخابات مجلس آینده با اجماع کامل تاکید کرد.
2929

کد N656473

وبگردی