آفتاب

داعشی ها ۱۷۰ جوان سنی را ربودند

داعشی ها ۱۷۰ جوان سنی را ربودند

واحد مرکزی خبر نوشت:

تروریست های داعش با یورش به شهر حویجه از توابع کرکوک ۱۷۰ جوان اهل سنت را ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ، یک افسر سازمان اطلاعاتی ارتش عراق اعلام کرد : اهالی حویجه پرچم داعش را که بر فراز این شهر نصب شده بود ، به آتش کشیدند که این اقدام مردم موجب خشم شدید تروریست ها شد. تکفیریها هم در اقدامی انتقام جویانه به خانه های مردم یورش بردند و بیش از 170 جوان را ربودند.

جنایات داعش؛ تخریب مساجد تا بمبگذاری منازل


تروریست های داعش در ادامه اقدامات خبرکاری و جنایتکارانه خود  ۳ مسجد را در مرکز شهر موصل عراق منفجر کردند.

اقدام گروه تروریستی داعش در بمب گذاری منازل مسکونی در مناطق مختلف استان دیاله عراق موجب شد تا به بیش از 20 مسجد آسیب برسد و حتی این مساجد با خطر تخریب روبرو باشند.

همچنین داعش زمانی که مجبور شد از مناطق العظیم، سعدیه و جلولاء عقب نشینی کند منازل مسکونی این مناطق را  منفجر کرد که در پی این اقدام به مساجد اطراف این منازل آسیب جدی وارد شده است .

گروه تروریستی داعش از زمان تسلط بر شهر موصل اقدام به انفجار و تخریب شماری از اماکن مقدس و مساجد تاریخی از جمله مسجد یونس پیامبر و مسجد شیث پیامبر کردند.

این گروه تروریستی همچنین پس از عقب نشینی از ناحیه سنونی در شهرستان سنجار ، با بمب گذاری منازل مردم و ساختمان های دولتی مانع از بازگشت مردم شده است.

این ناحیه پس از گریختن افراد مسلح داعش از آنجا، تقریبا خالی از سکنه شده است.

داعش با این نیت دست به این کار زده اند تا این شهر به عنوان یک سرزمین ممنوعه و بسیار خطرناک به شمار برود.

همچنین پایگاه البغدادیه نوشت : هواپیماهای ارتش عراق با توزیع اطلاعیه هایی از ساکنان هیت خواست برای پاکسازی شهر  از وجود داعش شهر را ترک کنند.

26149

کد N656470

وبگردی