آفتاب
با حضورمسئولین شهرستانی:

کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای کته پشت آمل به زمین زده شد

کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای کته پشت آمل به زمین زده شد

در برخی از موارد نیز به علت مشکلات مالی خانواده ها از تامین تغذیه مناسب و سالم فرزندانشان بازمانده اند که رفع این مشکلات می تواند مورد توجه خیران قرار گیرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار این است که خیرین با ورود در مدرسه ساری باری را از دوش دولت بردارند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، باحضور نماینده مردم آمل درمجلس، فرماندار ویژه شهرستان، بخشداران، مدیر ومعاونین آموزش وپرورش آمل، خانواده های معظم شهدا و اهالی، کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای کته پشت بخش مرکزی آمل به زمین خورد.

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس در این مراسم با اشاره به اینکه امر مدرسه سازی یک امر پسندیده درجامعه است گفت: انتظار این است که خیرین با ورود در مدرسه ساری باری را از دوش دولت بردارند.

وی افزود: امید است خیرین درمسیری گام بردارند که حل مشکلات مردم درهمه زمینه ها را شاهد باشیم.

یوسفیان ملا با بیان اینکه خیرین شهرستان آمل زبانرد خاص وعام در استان هستند ادامه داد: در برخی از موارد نیز به علت مشکلات مالی خانواده ها از تامین تغذیه مناسب و سالم فرزندانشان بازمانده اند که رفع این مشکلات می تواند مورد توجه خیران قرار گیرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بر حمایت و فراهم کردن شرایط آسان تربرای حضور خیران مدرسه ساز در پروژه های مشارکتی با آموزش وپرورش تاکید کرد.

یوسفیان ملا ابراز داشت: بدون شک کار خیرین در آموزش و پرورش ماندگار است و تلاش مدیر آموزش و پرورش آمل و همکاران ساعی ایشان، نقش ویژه ای در فرهنگ سازی این اقدام خداپسندانه خواهد داشت.

وی خیرین را علاوه بر مدرسه‌سازی، به حل مشکلات مردم دعوت کرد و بیان داشت: کمک به بیمارانی که دارای استعانت مالی مناسب در مداوای خود نیستند و یا کمک به ازدواج جوانان از اموری است که دارای پاداشی وصف نشدنی در پیشگاه پروردگار می‌باشد.

حمید محمد نسب، مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی صدقه جاریه تمام نشدنی این دنیای فانی است، گفت: خیران نیک اندیش آمل درامر مدرسه سازی درکنار ما و نقش اساسی درامر تعلیم و تربیت دارند.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان آملی در المپیادها، کنکور سراسری و مسابقات فرهنگی وهنری درسطح استان وکشور یادآورشد: کسب رتبه نهم کنکور سراسری در رشته ریاضی فیزیک،ساخت پهباد X کوپتر توسط توسط یکی ازدانش آموزان، کسب عناوینی برتر در تدریس، تحقیق وپژوهش، معلمان پژوهنده، قرآن و نهج البلاغه درسطح کشور واستان مبین این خواهد بود که ما راه بزرگان دینی همچون علامه جوادی وحسن زاده آملی وسرداران وشهیدان را ادامه خواهیم داد.

مدیرآموزش و پرورش آمل، تصریح کرد: مدرسه شش کلاسه روستای کته پشت آمل در زمینی به مساحت 278 متر مربع و در یک طبقه با هزینه 2 میلیارد و500میلیون ریالی از محل اعتبارات تخریب ونوسازی ومشارکت نیکوکاران مدرسه ساز این شهرستان ساخته خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: مدرسه شش کلاسه مولوی تا مهرماه و همزمان با آغازسال تحصیلی آینده تحویل داده می شود.

مدیرآموزش وپرورش آمل، افزود: هم اکنون 12 مدرسه نیمه کاره در این شهرستان وجود دارد که از محل اعتبارهای ملی و کمک خیران مدرسه ساز با پیشرفت فیزیکی 20 تا حدود 70 درصد در حال ساخت است

کد N655608

وبگردی