آفتاب
بازوند تاکید کرد:

مشکلات بهداشتی دهستان میربگ شهرستان دلفان رفع شود

مشکلات بهداشتی دهستان میربگ شهرستان دلفان رفع شود

خرم آباد - استاندار لرستان خواستار رفع مشکلات بهداشتی برخی روستاهای دهستان میربگ شهرستان دلفان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای دهستان میربگ از توابع شهرستان دلفان از وضعیت مشکلات بهداشتی در برخی از این روستاها ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به کشتار غیربهداشتی مرغ زنده به صورت وسیع در روستای فرهادآباد عنوان کرد: این امر سلامت مردم منطقه را به مخاطره می اندازد.

استاندار لرستان در جریان بازدید میدانی از این روستا ضمن تاکید بر رفع مشکلات بهداشتی موجود از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خواست هر چه سریعتر نسبت به حل این مشکلات اقدام کند.

بازوند با تعیین ضرب الاجل برای رسیدگی به مشکلات بهداشتی این روستاها، خواستار بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان این دانشگاه طی هفته آینده از این روستاها و بررسی مشکلات در این زمینه شد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه بهداشت و سلامت مردم استان به ویژه در روستاها یادآور شد: مسئولان امر در دانشگاه علوم پزشکی باید توجه جدی به رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان داشته باشند.

استاندار لرستان ارتقای شاخصهای بهداشتی و درمانی را از اولویتهای جدی دولت دانست و بیان داشت: باید با پیگیری ویژه زمینه رفع مشکلات روستائیان در این بخش فراهم شود.

بازوند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل آب شرب برخی روستاهای مسیر اشاره کرد و بیان داشت: دستگاهها متولی امر باید در راستای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از روستاهای منطقه به وسیله تانکر آبرسانی می شوند یادآور شد: تاکنون اقدامات مناسبی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای آبرسانی به برخی از روستاهای منطقه صورت گرفته است.

بنابر این گزارش در جریان بازدید استاندار لرستان برخی روستائیان به طور رودرو با هوشنگ بازوند گفتگو و برخی مشکلات خود را مطرح کردند.

کد N655348

وبگردی