آفتاب

آغاز بخش دوم رقابت‌های مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان در دومین روز

آغاز بخش دوم رقابت‌های مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان در دومین روز

بخش دوم رقابت‌های دومین روز پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان لحظاتی پیش در برج میلاد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رقابت‌های دومین روز پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان امروز در دو بخش قبل از اذان مغرب و بعد از اذان مغرب در حال برگزاری است که با پایان یافتن بخش اول رقابت‌ها و پخش اذان در سالن همایش‌های برج میلاد با صدای «محمدحسین سبزعلی» قاری بین المللی قرآن کشورمان، رقابت‌های بخش دوم لحظاتی پیش آغاز شد.

براساس این گزارش، رقابت‌های بخش دوم، دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط «قاسم رضیعی» قاری افتخاری و از قاریان بین المللی قرآن کشورمان آغاز شد.

در ادامه رقابت‌های این بخش که تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت، جائیل نوهیر از مقدونیه در رشته قرائت، جاسم حاجی داود از فیلیپین در رشته قرائت، محمود الکفری از لبنان در رشته حفظ، شهیدالاسلام از بنگلادش در رشته قرائت، رضا محمد دوسا از تانزانیا در رشته قرائت و سیدصادق احسانی از افغانستان در رشته حفظ به اجرای برنامه می‌پردازند.

در این بخش از رقابت‌ها، یکی از گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی کشورمان به همخوانی قرآن می‌پردازند و در ادامه نیز مصطفی طاهری از استرالیا در رشته قرائت، عبدالعلی محمد قاسم الصادقی از عراق در رشته قرائت، عمرعلی محمود از سومالی در رشته حفظ، احتیاط ذکی از هندوستان در رشته قرائت و محمد نذیرباد از موریتانیا اجرای برنامه خواهند داشت.

در ادامه رقابت‌های امروز، محمدجواد محمدی‌مجد نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ، حسین یوسف سید از لبنان در رشته قرائت و میزام الدین از تاجیکستان در رشته حفظ به اجرای برنامه می‌پردازند.

پایان بخش رقابت‌های دومین روز مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان، «عقیل حسین منور» قاری افتخاری کشور اندونزی و عضو هیئت داوران این دوره از مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازد.

انتهای پیام

کد N655330

وبگردی