آفتاب

آخرین اخبار از اردوی پدیده در کیش

آخرین اخبار از اردوی پدیده در کیش

بازیکنان تیم فوتبال پدیده زیر نظر علیرضا مرزبان تمرینات فشرده خود را در جزیره کیش دنبال می کنند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پدیده این روزها برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی در کیش به سر می‌برد، روزانه سه جلسه تمرینی را به صورت فشرده برگزار می‌کند و قصد برگزاری چند دیدار تدارکاتی را نیز در این مدت دارد.

فشردگی تمرینات پدیده به حدی است که این تیم ساعت 5:30 صبح، 11 و 18 تمرینات خود را برگزار می‌کند و با اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم روند تمرینات پدیده برای آمادگی در نیم فصل دوم زیر نظر علیرضا مرزبان با جدیت دنبال می‌شود.

قرار بود بازیکنان خارجی پدیده امروز (جمعه) به جمع دیگر بازیکنان این تیم در کیش اضافه شوند، البته بهادر نسیم اف، همراه با تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌ها حضور دارد و در اردوی کیش در کنار پدیده نخواهد بود. پدیده احتمالا در روزهای آینده در یک دیدار تدارکاتی به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود.

پدیده در طول نقل و انتقالات نیم فصل محمد صلصالی، محمد غلامی، رضا حقیقی، سعید قزل، محمدعلی فرامرزی و محمد مهدی نظری را جذب کرد و البته رضا عنایتی نیز از این تیم جدا شد.

پدیده‌ای‌ها که این روزها با مشکل کسب مجوز حرفه‌ای برای ادامه فعالیت در لیگ برتر مواجه هستند، تلاش می‌کنند تا با برطرف کردن مسائل مختلف از لیگ کنار نروند.

مهدی تاج، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان این که تیم فوتبال پدیده باید مجوزهای حرفه‌ای را تا سه ماه آینده جهت ادامه حضور در لیگ برتر کسب کند، از احتمال کنار گذاشتن این تیم در صورت انجام ندادن موارد خواسته شده خبر داده بود.

مهم‌ترین مشکل پدیده در راه حرفه‌ای شدن مالکیت ورزشگاه ثامن مشهد است که دیدارهای این تیم در آنجا برگزار می‌شود. در حال حاضر پدیده برای برگزاری دیدارهای خود ورزشگاه ثامن را اجاره می‌کند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N655284

وبگردی