آفتاب

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: مسئله هسته‌ای یک بازی سیاسی است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: مسئله هسته‌ای یک بازی سیاسی است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئله هسته‌ای آن طور که واضح است یک بازی سیاسی است و دشمن باید بداند راه پر افتخار جمهوری اسلامی ایران تا تحقق حکومت امام زمان (عج) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، سردار اسماعیل قاآنی شب گذشته در یادواره شهدای هویزه در شهرستان سبزوار با بیان اینکه شهدا علمداران افتخار و عزت ما هستند، گفت: شهدای هویزه جزء کسانی هستند که خط فکری جبهه را با تأسی از فرهنگ عاشورا تغییر دادند و در اوج غربت و محرومیت در جنگ فداکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در اوج محرومیت و عدم بهره‌بری از اولیه‌ترین امکانات به جنگ دشمن رفتند، افزود: در دوران جنگ حتی برای یک روز هم میزان امکانات نظامی ما نسبت به دشمن افزایش پیدا نکرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: در این مقطع افرادی پیدا می‌شوند که خط فکری جبهه‌های نبرد را با تأسی از فرهنگ عاشورا و ایستادگی در برابر دشمن تغییر می‌دهند و سبب پیروزی ما در جبهه‌های جنگ می‌شوند.

قاآنی ایستادگی در برابر دشمن در اوج محرومیت و غربت را از مهم ترین ویژگی‌های شهدای هویزه بیان کرد و اظهار داشت: ما باید از شهدای هویزه درس بگیریم، زیرا آنها سبک جدیدی از نوع جنگ و مقاومت در جبهه را زیر علم ولایت ارائه کردند و بسیاری از رزمندگان این درس را از آنها گرفتند که می‌توان در میدان نبرد به گونه ای جنگید که چگونه جنگیدن خود را به دشمن تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه شهدای هویزه در جنگ سبب پیروزی عملیات‌های آینده شدند، یادآور شد: شهدای هویزه توفیق اثر گذاری در میدان نبرد را داشتند و امروز پس از گذشت سال‌ها از آن حادثه غمناک یادواره‌هایی برگزار می‌شود که یاد آنها را زنده نگه می‌دارد.

قاآنی با بیان اینکه دشمن در طول جنگ همواره ما را در تحریم قرار می داد و امروز همان تحریم‌ها به سبک دیگری بر ما تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: ما با وجود تحریم‌هایی که در زمان جنگ داشتیم توانستیم به همه اهداف پیش بینی شده‌مان برسیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه امروز همه ذهن ها متوجه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز به برکت خون شهدا نحوه و سبک جنیگدن با استکبار جهانی متحول شده است.

سردار اسماعیل قاآنی اظهار داشت: پر افتخارترین جنگ نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان متعلق به دوران اخیر است چرا که رزمندگان آنها با تأسی از رزمندگان دفاع مقدس ایران در برابر دشمن ظاهر می شوند.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی پشت دیوارهایی که این رژیم به دور خود کشیده محصور شده است، ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در اوج فروپاشی و شکست قرار دارد که دلیل آن گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح منطقه است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که مسئله خلع سلاح حزب الله لبنان و حماس هیچگاه صورت خواهد گرفت و رژیم صهیونیستی این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه داعش محصول آمریکا و اسرائیل است، گفت: این گروهک تروریستی به نام اسلام جنایت‌های زیادی کرده است، اما امروز با حضور نیروهای ولایی در عراق و با همت رزمندگان مجاهد در این کشور گروهک تروریستی داعش در حال نابودی است.

قائنی با اشاره به ائتلاف آمریکایی صورت گرفته علیه داعش خاطرنشان کرد: آمریکا حتی به اندازه یک درصد از کاری که جمهوری اسلامی ایران در برابر نیروهای داعشی داشته است، مقابله نکرده است.

انتهای پیام

کد N655250

وبگردی