آفتاب

ادامه گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت جسمانی پادشاه عربستان

ادامه گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت جسمانی پادشاه عربستان

پادشاه عربستان پس از آنکه به دلیل وخامت حالش در بیمارستان نظامی ریاض بستری شده بود، اکنون بهبود یافته و حال وی خوب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، ملک عبدالله بن عبدالعزیز،پادشاه عربستان که طی روزهای گذشته درپی وخامت حالش در بیمارستان نظامی ریاض تحت مراقبت و درمان قرار گرفت ،اکنون حالش خوب و وضعیتش بهبود یافته است.

بر اساس این گزارش، ملک عبدالله روز چهارشنبه به شهرک پزشکی ملک عبدالعزیز، وابسته به گارد ملی این کشور در شهر ریاض رفت تا مورد برخی آزمایشات پزشکی قرار گیرد.

خبر بستری شدن پادشاه عربستان بعد از ابتلا به تنگی نفس بر بازار بورس عربستان تاثیر گذاشت بطوریکه شاخص بورس بعد از انتشار این خبر به میزان پنج درصد کاهش یافت .

از سوی دیگر، انور عشقی، ریس مرکز پژوهش‌های خاورمیانه در عربستان، گفت که حال ملک عبدالله خوب است و امکان دارد پس از انجام معاینات پزشکی از بیمارستان مرخص شود.

عبدالله بن عبد العزیز، پادشاه عربستان که نزدیک به 91 سال سن دارد، در سال 2005 پس از مرگ برادرش،‌ ملک فهد به پادشاهی رسید. وی در چند سال گذشته برای برطرف کردن مشکلات ناشی از دیسک کمر چند بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است و اکنون قادر به راه رفتن نیست. امورات عربستان اکنون توسط ولیعهد اداره می‌شود.

انتهای پیام

کد N655195

وبگردی