آفتاب
حجت الاسلام نکونام:

گام نهادن در راه ولایت فقیه رمز مقابله با فتنه ها است

گام نهادن در راه ولایت فقیه رمز مقابله با فتنه ها است

شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: گام نهادن در راه ولایت فقیه رمز مقابله با فتنه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد اظهار داشت: تلاش کنیم از برکات تقوا به دور نباشیم و باید بدانیم معاد و قیامت خیلی آسانتر از تصور ما رخ خواهد داد وپرونده اعمال ما مورد حساب و کتاب قرار می گیرد.

وی بیان کرد: انسان سعادتمند کسی است که در راه خدا گام بر دارد و هر کاری را برای خدا انجام دهد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام بیان کرد: رستگاری در پی گام نهادن در مسیر خداپرستی و عمل به دستورات قرآن و پیامبران و ائمه محقق می شود و تلاش کنیم همیشه در راه امامان قدم برداریم و از گناه دوری کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: این دنیا تمام می شود و دنیای آخرت بسیار زود فرا می رسد و اعمال انسانها مورد برسی قرار می گیرد. تلاش کنیم که در این دنیا توشه ای پربار برای خود فراهم سازیم تا در آن دنیا نیز سربلند باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حماسه نهم دیماه، تاکید کرد: حماسه نهم دیماه نشانه اعتدال و وحدت مردم است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام تاکید کرد: مردم در حماسه نهم دیماه وجود و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را نشان دادند و نشان دادند که مردم نظام و دولتشان را دوست دارند.

وی تاکید کرد: بزرگداشت 9 دیماه بسیار مهم و ضروری است و باید در مراسم نهم دیماه همه گروه ها و اشخاص و... حضور پر رنگی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: زوایای مختلف نهم دیماه باید برای قشر جوان جامعه بازگو شود و آسیب هایی که توسط عده ای خاص به کشور وارد شد بیان شود.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در هر سوی قصد ضربه زدن به ارزش های اسلامی دارند، تاکید کرد: وحدت مسلمانان راه مقابله با تهیدات و فتنه های دشمنان اسلام است.

کد N655159

وبگردی