آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

نماینده بروجرد در مجلس: سیره علوی ترجمه اسوه بودن حضرت رسول (ص) است

نماینده بروجرد در مجلس: سیره علوی ترجمه اسوه بودن حضرت رسول (ص) است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: سیره علوی ترجمه اسوه بودن حضرت رسول (ص) است.

بهرام بیرانوند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، افزود سیره علوی الگوی در دسترس ما برای زندگی است.

او ادامه داد: سیره علوی ترجمه اسوه بودن حضرت رسول (ص) است و با توجه به این که برای پیشرفت در زندگی مادی و برای نیل به سعادت اخروی حتماً باید یک الگوی عملی در دسترس داشته باشیم این سیره می‌تواند الگو باشد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: سیره علوی در همه عرصه‎های اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی چراغ راه ماست که می‎تواند راه روشنی را به ما نشان دهد پس باید دقت کنیم در هر کدام از شئون زندگی فردی و اجتماعی سیره علوی را رعایت کنیم چرا که ما را بدون خسارت به سرمنزل مقصود می‎رساند.

بیرانوند اضافه کرد: آن چه در عمل توسط حضرت امیر (ع) پیاده شده و آن چه در کلام ایشان است ما را از مراجعه به سایر منابع بی‎نیاز کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان این که همه مردم ما با مسائلی مواجه هستند و برای حل کردن آن تلاش می‎کنند، اظهار کرد: درگیر شدن با مسائل زمینه رشد و ارتقاء را فراهم می‎آورد.

وی بیان کرد: ابزار هدایت هر نسل با نسل دیگر متناسب با توان فرهنگی و رشد فکری آن‌ها با هم فرق دارند همان‌گونه که ابزار سعادت متکثر و دستیابی به منابع آسان است ابزار ضلالت رشد داشته و چنانچه مشکلی سر راه‌مان باشد نباید احساس ناامیدی کنیم.

بیرانوند بیان کرد: باید توانمندی لازم در ساختار اجتماعی ایجاد کرد تا با حداقل خسارت مشکلات مرتفع شوند.

انتهای پیام

کد N654996

وبگردی