آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

نماینده مردم زرند: مسوولان همواره امید را در دل مردم زنده نگه دارند

نماینده مردم زرند: مسوولان همواره امید را در دل مردم زنده نگه دارند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: این اسلامیت و جمهوریت نظام است که مردم را همواره در این سال‌ها، سر سفره انقلاب حفظ کرده است.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، با بیان این که نظامی بر کشور ایران حاکم است که هم اسلامی بودن و هم جمهوریت داشتن را مورد توجه اکید قرار داده افزود: قطعا مردم با توجه به خاستگاه‌شان که دین و آزادگی از اصلی‌ترین مولفه‌های آن است به مقصود خود از برپایی این نظام رسیده‌اند به گونه‌ای که مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مراسم‌ها مذهبی گواهی بر این گفته است.

او با اشاره به این که اعتمادی که مردم به نظام دارند موجب حضور همیشگی آن‌ها در صحنه می‌شود ادامه داد: چنان چه مسوولان با حفظ ارزش‌های اعتقادی‌شان به حل مشکلات مردم همت گمارند این اعتماد در دل مردم حفظ می شود؛ اگر مردم شاهد شفافیت مسوولان در همه حوزه‌ها باشند مطمئنا این روحیه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به این که امید در جامعه سبب پایبندی مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود اضافه کرد: مردم امروز ایران با مشکلات فراوانی اعم از مشکلات اقتصادی درگیر هستند اما اگر ببینند که مسوولان امر با خلوص نیت و به دور از غرض‌ورزی به انجام وظایف خود مشغول هستند قطعا به آینده نظام امیدوار شده و یکدل به همراهی با آنان می‌پردازند.

امیری در پایان با بیان این که مسوولان باید همواره امید را در دل مردم زنده نگه دارند خاطرنشان کرد: سلامت نفس و سلامت کاری این افراد در اعتماد و ایجاد امید در دل مردم بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام

کد N654990

وبگردی