آفتاب
شب گذشته؛

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان رضوی تقدیر شدند

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان رضوی تقدیر شدند

اختتامیه مرحله استانی سی‌و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی شب گذشته ۱۱دی ماه با تقدیر از برگزیدگان این دوره از مسابقات در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از خراسان رضوی، اختتامیه مرحله استانی سی‌و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی شب گذشته(11دی ماه) با تقدیر از برگزیدگان این دوره از مسابقات در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش در بخش آقایان از مختار دهقان و امیر لعل اول از مشهد به عنوان نفرات اول و دوم و علی قاسم آبادی از نیشابور به عنوان رتبه سوم در رشته قرائت و از سید حجت ترحمی از فیروزه، ابوالفضل اعجمی از نیشابور و احسان شریفیان از مشهد به عنوان نفرات اول تا سوم رشته ترتیل تقدیر به عمل آمد.

محمد باقر رجبی و مجتبی افتخاری از مشهد به ترتیب نفر اول و دوم و علی محسن آبادی از نیشابور به عنوان نفر سوم رشته حفظ 10جزء معرفی شدند، همچنین رضا گل شاهی از مشهد، علی شیخ جامی از تایباد و جلال رضایی از مشهد به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم معرفی و تقدیر شدند.

همچنین از محمد مهدی رجبی و محمود محمدی نیا از مشهد و احمد عزیزی از خواف به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل مرحله استانی سی‌و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

در بخش بانوان نیز راحله اسکندری و تکتم درخشان از مشهد و مریم لسانی از نیشابور در رشته قرائت به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت معرفی شدند، همچنین فرزانه کلالی از مشهد، طاهره دبیری از طرقبه-شاندیز و مرضیه میرزایی پور از مشهد عنوان نفرات برتر رشته ترتیل را به دست آوردند.

همچنین در رشته حفظ 10جزء از مهین صاحب ایوانی از مشهد، فاطمع صالح آبادی از سبزوار و سید زکیه علوی مقدم از خلیل آباد نفرات اول تا سوم این رشته تقدیر به عمل آمد زهره حسن زاده از کاشمر، فاطمه خالقی از مشهد و فاطمه رضا دوست از بردسکن عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء را کسب کردند.

بر این اساس رقیه سجادی، سمانه محروقی و مریم عبد الله پور از مشهد به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل این دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات در مرحله استانی تنها شرکت کنندگان در رشته قرائت به فینال راه یافتند و در سایر رشته ها فینال برگزار نشد.

انتهای پیام

کد N654637

وبگردی