آفتاب
آیت الله موسوی اردبیلی:

روحانیون مشکلات جامعه را بیان کنند

روحانیون مشکلات جامعه را بیان کنند

روحانیون باید برای پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل امروز آمادگی لازم را داشته باشند/ایجاد مشاور روحانیت برای استانداران کار خوبی بود.

آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی با بیان اینکه مشاورین روحانیت استانداران باید مشکلات جامعه را بیان کنند، تاکید کرد: روحانیون باید برای پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل امروز آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، عصر امروز در دیدار مشاورین روحانیت استانداران سراسر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفت: مشاورین روحانیت استانداران باید مشکلات جامعه را بیان کنند.

وی افزود: ایجاد مشاور روحانیت برای استانداران کار خوبی بود، چرا که گاهی در استان‌های کشور مسائلی پیش می‌آید که نیاز به حل آنهاست و روحانیون می‌توانند در این زمینه با دادن تذکراتی، نقش‌آفرینی کنند. اگر مسائل احتمالی پیش آمده در استان‌های مختلف کشور با حضور روحانیون حل و فصل شود، بسیار خوب است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مشاورین روحانی استانداران افراد برجسته هستند و لازم است مسائل و مشکلاتی که در استان‌ها رخ می‌دهد را با درایت حل کنند، خطاب به مشاوران روحانیت استانداران سراسر کشور اظهار داشت: اگر از مسئله‌ای اطلاع نداریم، باید بگوییم نمی‌دانم، چراکه گفتن کلمه نمی‌دانم از شخصیت انسان کم نمی‌کند؛ البته روحانیون باید برای پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل امروز آمادگی لازم را داشته باشند.

آیت‌الله موسوی اردبیلی در پایان با بیان اینکه مشاورین روحانیت استانداران باید به صورت شفاف و با صداقت با استانداران ارتباط داشته باشند، از اقدام وزیر کشور در انتصاب مشاورین روحانی استانداران تقدیر و این اقدام را مثبت ارزیابی کرد.

کد N654429

وبگردی