آفتاب

گزارش ایسنا از حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان

گزارش ایسنا از حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان

پنجمین دوره از مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان عصر امروز با حضور رییس‌جمهور و رییس جهاد دانشگاهی در مرکز همایش‌های برج میلاد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این مراسم پس از قرائت سرود جمهوری اسلامی نفر اول چهارمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان محمد فقیه؛ آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد و پس از آن رییس جهاد دانشگاهی به عنوان مدیر این دوره از مسابقات به سخنرانی پرداخت و سپس رییس‌جمهور سخنرانی کرد.

در این دوره از مسابقات از برگزارکنندگان قبلی و شخصیت‌های اثرگذار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی معاون شهردار تهران ، طیبی رییس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات ، لاله افتخاری نماینده مجلس، مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، هاشمی وزیر بهداشت و ... تقدیر و تشکر شد.

اولین تقدیر از خاندان موسوی‌لاری بود که با حضور نماینده‌اشان انجام شد و پس از آن از استاد سیدعباس میرداماد تقدیر و تشکر شد.

همچنین از دو چهره دانشگاهی؛ علی منتظری و فرهمند تقدیر شد. همچنین از برگزارکنندگان سومین دوره و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان نیز تقدیر به عمل آمد. در پایان هم از حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی که از عوامل اجرایی خبرگزاری ایکنا بود تقدیر شد.

به گزارش ایسنا در این مراسم شیخ العسلی از کشور مصر ابتهال را اجرا کرد و بعد از نماز مغرب و عشاء این دوره از مسابقات کار خود را رسما آغاز می‌کند.

انتهای پیام

کد N654355

وبگردی