آفتاب
جهانگیری در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هكتاری:

دولت یازدهم به دنبال عملی كردن همه وعده های خود است

دولت یازدهم به دنبال عملی كردن همه وعده های خود است

اتمام این طرح در این استان با ابعاد این چنین گسترده، بسیار بی‌سابقه بوده و باعث افزایش اشتغال و توسعه كشاورزی در این استان خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور تاكید كرد:

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری ظهر پنجشنبه در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هكتاری اراضی كشاورزی مصوب مقام معظم رهبری، پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه را مناسب توصیف كرد و بر اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در تكمیل طرح‌های عمرانی تاكید كرد.

وی افزود: دولت یازدهم به دنبال عملی كردن همه وعده‌های خود است و مشكلات این طرح نیز باید هر چه زودتر حل و فصل شود.

جهانگیری در حاشیه بازدید از طرح ۵۵۰ هزار هكتاری اراضی كشاورزی در نشستی كه به منظور بررسی احیای این اراضی برگزار شد، گفت: اتمام این طرح در این استان با ابعاد این چنین گسترده، بسیار بی‌سابقه بوده و باعث افزایش اشتغال و توسعه كشاورزی در این استان خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح هیچ گونه تبعات منفی برای این استان نداشته باشد و با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، حق بزرگی را كه استان شهیدپرور خوزستان به گردن كشور دارد را ادا كنیم.

وزرای جهاد كشاورزی و نیرو نیز در سخنانی بر لزوم پیگیری و اتمام كامل این طرح تا پایان دولت یازدهم تاكید كردند.

امام جمعه هویزه نیز از تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای احیا و اتمام طرح ۵۵۰ هزار هكتاری قدردانی كرد و اینگونه فعالیت‌های دولت یازدهم را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست.

در ابتدای این جلسه نیز مسئولان اجرایی طرح ۵۵۰ هزار هكتاری با ارائه توضیحاتی برنامه‌های انجام شده برای پیشرفت این طرح را ارائه دادند.

کد N654203

وبگردی