آفتاب
سردار سلیمانی مطرح کرد:

ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای در برابر هجمه فرهنگی دشمنان

ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای در برابر هجمه فرهنگی دشمنان

اصفهان – فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: تشکیل جبهه رسانه ای در مقابل ترفندهای جنگ نرم ابرقدرت ها و برای پاسخگویی به هجمه عظیم فرهنگی دشمنان نظام امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت اظهار داشت: در سال جدید رهبر معظم انقلاب با نامگذاری هوشمندانه خود دو جهاد فرهنگی و اقتصادی را مدنظر قرار دادند.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای تشکیل جبهه فرهنگی افزود: این واقعیت وجود دارد که ما باید در مقابل دشمنان نظام جبهه رسانه ای تشکیل دهیم که در غیر این صورت در برابر هجمه عظیم رسانه ای دشمن موفق نخواهیم بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان تاکید کرد: ویژگی جنگ نرم این است که دشمن تلاش می کند تا در جامعه مورد هدف خود مدیریت ادراک را محقق کند و برای رسیدن به این منظور ابزارهای مختلفی در کنار رادیو، تلویزیون مطبوعات و رسانه های مکتوب را در دست دارد.

وی ادامه داد: مهم ترین کار دشمن این است که درست نقاط قوت جمهوری اسلامی را نشانه بگیرد و با توجه به پیام انقلاب که صلح، آزادی عدالت و تشکیل حکومت جهانی عدالت محور و عاری از خشونت را مدنظر دارد با توسل به عناوینی همچون ناکارآمدی حکومت دینی، تقض حقوق بشر و موضوع آزادی در رسانه های جمعی جهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار بحران کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همچنین دشمنان در بعد اقتصادی سعی دارند تا با بیان نادرست تاثیر تحریم ها بر اقتصاد کشور افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند، ابراز داشت: این در حالی است که از ابتدای انقلاب تاکنون بیشترین تحریم ها در بخش نظامی بوده است اما اکنون به یکی از مستقل ترین و کارآمدترین صنعت کشور مبدل شده و به رشد دیگر بخش های کشور نیز کمک کرده است.

وی اضافه کرد: اگر این سخن دشمنان صحیح بود نباید صنایع نظامی ایران در زمینه مخابرات، فضا، تونل باد، موشک و غیره پیشرفتی داشته باشد در حالیکه هم اکنون ما صادر کننده ایده در این زمینه هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به اینکه دشمن در دیگر ابعاد اجتماهی و فرهنگی نیز با جنگ نرم ورود پیدا کرده است، گفت: رسالت نیروهای انقلابی در برابر جنگ رسانه ای دشمنان بسیار سنگین است و لازم است جبهه رسانه ای توسط نیروهای انقلابی تشکیل تا دشمن در جنگ رسانه ای تضعیف شود.

کد N654187

وبگردی