آفتاب
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

راهیابی ۱۲ متسابق آقا به فینال رشته قرائت/ سایر رشته‌ها فینالیست نداشت

راهیابی ۱۲ متسابق آقا به فینال رشته قرائت/ سایر رشته‌ها فینالیست نداشت

مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با راهیابی 12 متسابق آقا در رشته قرائت تحقیق به مرحله فینال امروزبه کار خود پایان می‌دهد.

مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با راهیابی 12 متسابق آقا در رشته قرائت تحقیق به مرحله فینال امروزبه کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) هاشم روغنی، رئیس هیئت داوران بخش آقایان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی گفت: جواد سلیمانی، علی‌اصغر شم‌آبادی، محسن حسنی‌کارگر، علیرضا رضایی، مختار دهقان، مهدی تقی‌پور، سعید بیژنی، امیر لعل‌اول، حامد علیزاده، علی قاسم‌آبادی، صادق قربانی و مسعود موحدی‌راد از جمله متسابقانی هستند که در مرحله فینال رشته قرائت با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت داوران بخش آقایان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی اظهار کرد: در دیگر رشته های این دوره از مسابقات شرکت کننده‌ای از بخش آقایان به مرحله فینال راه نیافت.

همچنین فرخنده کریم‌زاده، رئیس هیئت داوران بخش بانوان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی با بیان این‌که «در رشته حفظ 10 جزء نفرات اول و دوم نزدیک به هم بود به همین دلیل فینال این رشته برگزار نمی‌شود»، اظهار کرد: همزمانی این دوره از مسابقات در مرحله استانی با امتحانات موجب ریزش تعدادی از متسابقان در دیگر رشته‌ها شده است.

وی افزود: در رشته‌های حفظ 20 جزء و حفظ کل و رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل سطح متسابقان به گونه ای بود که هیچ کس امتیاز لازم را برای حضور در مرحله فینال کسب نکرد.

بنابر این گزارش، اختتامیه مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات اوقاف خراسان رضوی امروز، 11 دی‌ماه، ساعت 18:30 با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود.

این مراسم با قرائت نفر اول مسابقات آغاز می ‌شود، پس از آن علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی به خیرمقدم و آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران به ایراد سخنرانی می‌پردازند، همچنین سعید طوسی، قاری بین‌المللی نیز در آیین اختتامیه مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات اوقاف خراسان رضوی آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت خواهد کرد.

مرحله استانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی سه شنبه، 9 دی‌ ماه به مدت سه روز با رقابت 346 شرکت کننده از سراسر استان در مسجد سجاد(ع) و حسینیه انصارالحسین(ع) مشهد آغاز شده و امروز، 11 دی ‌ماه به کار خود پایان می ‌دهد که در نهایت نفرات برگزیده این مسابقات در مرحله کشوری مسابقات اوقاف حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

کد N654082

وبگردی