آفتاب
شریفیان در گفتگو با مهر:

گروه موسیقی «لیان» پس از ۱۶ سال در بوشهر اجرا می‌کند

گروه موسیقی «لیان» پس از ۱۶ سال در بوشهر اجرا می‌کند

بوشهر - سرپرست گروه موسیقی «لیان» گفت:گروه موسیقی «لیان» پس از ۱۶ سال در بوشهر اجرا می‌کند.

محسن شریفیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: کنسرت گروه «لیان»، در روز جمعه ۱۲ دی ماه جاری، در دو سانس و در ساعت های  ۱۹ و ۲۱ در سالن شهید آوینی شهر بوشهر برگزار می‌شود و به همین مناسبت نشست مطبوعاتی خواهد داشت.

وی افزود: این نشست مطبوعاتی راس ساعت ۱۶ امروز و در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار خواهد شد و از تمامی خبرنگاران دعوت می شود در این نشست حضور یابند تا به سوالات آنان پاسخ داده شود.

سرپرست گروه موسیقی «لیان» اظهار داشت: این گروه موسیقی پس از ۱۶ سال و با همکاری مسئولان استانی موفق به اخذ مجوز اجرا در بوشهر شده است و تازه ترین کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

شریفیان ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از فروش بیلط های کنسرت «لیان» از سوی مردم صورت گرفت تا آنجا که همه بلیط ها ظرف مدت چند ساعت فروش رفتند و اجرای این کنسرت به منظور استقبال پرشور مردم، به مدت دو روز دیگر نیز تمدید و در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، محسن شریفیان آکا صفوی، مرتضی پالیزدان، حسین سنگسر، مهدى شریفیان، محمود بردک‌نیا و حمید اکبری، گروه موسیقی «لیان» بوشهر را تشکیل می دهند.

کد N653998

وبگردی