آفتاب
با صدور بیانیه‌ای؛

جامعةالمصطفی(ص) بازداشت شیخ علی سلمان را محکوم کرد

جامعةالمصطفی(ص) بازداشت شیخ علی سلمان را محکوم کرد

جامعةالمصطفی العالمیه با انتشار بیانیه‌ای، بازداشت دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ إِنَّمَا أَعِظکُم بِوَحِدَةٍ أَن تَقُومُوا للَّهِ مَثْنی وَ فُرَدَی

نیروهای امنیتی بحرین با نقض همه قوانین بین‎المللی و حقوق فردی و اجتماعی دست به بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی زدند و با اتهامات واهی او را به زندان انداختند. این عمل رژیم آل خلیفه که پس از کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان بحرین، تخریب مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن و آزار و اذیت و به زندان انداختن هزاران انسان بی‌گناه و هتک حرمت شیخ عیسی قاسم به وقوع پیوست، این حقیقت را برای همگان آشکار می‌سازد که آنچه در بحرین رخ می‌دهد، نقض آشکار حقوق مردمی است که خواهان آزادی بیان و عقیده‌اند.

رژیم آل خلیفه با اعطای مجوز تأسیس پایگاه نظامی انگلیس در این کشور، سرسپردگی خود را به غرب بیش از پیش نشان داد و با دستگیری و بازداشت مردم کشورش نشان داد که هیچ تعلقی به مردم بحرین ندارد.

جامعة المصطفی(ص) العالمیة ضمن محکوم کردن این عمل رژیم آل خلیفه، آزادی هرچه سریع‌تر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی و همه رهبران معترض بحرین و افراد بی‌گناه در زندان رژیم آل خلیفه را خواستار است و از همه نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که سکوت خود را بشکنند و با اهرم‌های قانونی، جلوی تضییع حقوق ملت مظلوم بحرین را بگیرند.»

انتهای پیام

کد N653995

وبگردی