آفتاب
لنکرانی:

برخی از افراد شبکه فتنه هنوز شناخته شده نیستند

برخی از افراد شبکه فتنه هنوز شناخته شده نیستند

شیراز – رئیس شورای سیاست گذاری سلامت گفت: فتنه دشمنان تمام نشده زیرا برخی از افراد شبکه فتنه همچنان شناخته نشده ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران لنکرانی ظهر پنجشنبه در دیدار با جامعه روحانیت فارس با بیان اینکه فتنه حرکتی برنامه ریزی شده و سازماندهی شده بود تاکید کرد: دشمنان از سال ۶۸ و پس از رحلت امام(ره) اقدام به برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه کردند که در سال ۷۸ موفق نشدند و حرکت دیگری را در سال ۸۸ شروع کردند.

وی تصریح کرد: اتفاقات فتنه ۸۸ در مدت زمان اندک روی نداد بلکه یک برنامه ریزی طولانی مدت و ایجاد ک شبکه بزرگ برای ضربه زدن به نظام را همراه داشت که نمونه های آن نیز به راستی مشاهده شد.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت افزود: در این شبکه برنامه ریزی شده بود که با استفاده از نیروهایی در مجموعه برق کشور خاموشی هایی را ایجاد کنند و پس اقدام کوچکی از جانب این گروه افراد مورد نظر شناسایی و دستگیری شدند.

لنکرانی ادامه داد: حتی این شبکه در بیمارستان ها نیز حضور پیدا کرده بود تا در زمان درمان زخمی های حزب الله آنها را مورد اذیت قرار دهند و حتی از پذیرش آنها جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: برنامه دیگری را که مد نظر قرار داده بودند شهید سازی بود که حتی در برخی از مواقع مشاهده شد فتنه گران می خواستند شهدای حزب الله را به نام خود ثبت کنند که مردم متوجه این حیله آنها شدند.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت با اشاره به اینکه نقشه آخر دشمنان ایجاد جدایی در میان مردم و گروه های اجتماعی بود یادآور شد: این کار به فکر سران فتنه نمی رسید و تنها صهیونیستها بودند که این نقشه را برای آنها طراحی کردند تا در میان شبکه های اجتماعی خونی جاری شود و دیگر اتحاد و همدلی در میان آنها نباشد.

لنکرانی تاکید کرد: اما تمامی این اتفاقات در حالی روی می داد که مقام معظم رهبری گام به گام با منطق اتمام حجت با فتنه گران برخورد کرد و حتی با سران فتنه نیز دیدار کردند تا این موضوع از طریق قانون حل شود اما متاسفانه بحث به غیر از انتخابات و رای از جانب فتنه گران بود.

وی ادامه داد: اما حوادث روز عاشورا دست همه فتنه گران را برای مردم رو کرد زیرا همه فهمیدند که اهانت به اهل بیت(ع) و امامت دیگر به دلیل تخلف و یا رای انتخابات نیست.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت یادآور شد: پس از واقعه عاشورا گروهی از مقام معظم رهبری اجازه برخورد با متخلفین و فتنه گران را داشتند که ایشان با درایت تمام نقشه دشمنان را فهمیدند و این اجازه را تنها برای دستگیری افرادی دادند که شواهد برای اینکه آنها جرمی را انجام دادند صادر کرد و اعلام کردند هیچکس نباید به ناحق دیگران را متهم یا در مقابل آنها برخوردی داشته باشد.

لنکرانی تصریح کرد: همین تدبیر و بصیرت رهبری باعث شد مردم دو روز بعد به طور خود جوش وارد صحنه شوند و این اتفاقات را پایان بدهند.

وی تاکید کرد: اعتماد مقام معظم رهبری به مردم پاسخ بصیرت مندانه مردم را به همراه داشت در حالیکه دشمنان برای جدایی مردم از نظام و یا بروز مشکلات تلاش کرده بودند در ۹دی وفاق اجتماعی در کشور شکل گرفت.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت افزود: حضور یکپارچه و خود جوش مردم در ۹ دی ماه نشان از این وفاق بود که از تمامی گروه ها و احزاب با نگاه های مختلف سیاسی نیز وارد میدان شدند و حتی برخی از مسئولان ستاد های سران فتنه نیز در این راهپیمایی بزرگ حضور یافتند زیرا متوجه شدند بحث این کاندیداها انتخابات و تقلب نیست.

لنکرانی تاکید کرد: ۹ دی نشان داد اگر پای اسلام و نظام مطرح باشد همه نگاه های سیاسی موجود در کشور با یکدیگر هماهنگ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مراقب بود زیرا دشمنان تمام شبکه فتنه گری را نمایان نکردند، گفت: این شبکه بزرگ و برنامه ریزی شده دارای افراد و ابعاد مختلفی بوده که شکست فتنه گران در سال ۸۸ باعث شد دشمنان تمامی نفرات خود را نمایان نکنند.

لنکرانی افزود: به طور حتم هنوز افرادی از آن شبکه وجود دارند که برای ما شناخته شده نیستند بنا بر این باید مراقب و با هوش بود.

کد N653918

وبگردی