آفتاب
جهانگیری در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان:

استان خوزستان شاه كلید همه استان‌های كشور است

استان خوزستان شاه كلید همه استان‌های كشور است

باید در جلسات متعدد و متمركز راه حل های برون رفت از مشكلات پیش روی این استان مورد بررسی قرار گیرد و به دنبال راهكارهایی باشیم كه دغدغه این استان برطرف شود.

معاون اول رئیس جمهور استان خوزستان را شاه كلید همه استانهای كشور دانست و گفت: مجموعه پتانسیل موجود در این استان نقطه اتكاء كل كشور است و باید به صورت ملی و استانی برای رفع مشكلات این استان تلاش كرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری شامگاه چهارشنبه با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به بحث رودخانه كارون و مسائل مرتبط با آن گفت: موضوع رودخانه كارون از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید مشكلات آن هر چه سریعتر برطرف شود.


معاون اول رئیس جمهور اضافه كرد: باید در جلسات متعدد و متمركز راه حل های برون رفت از مشكلات پیش روی این استان مورد بررسی قرار گیرد و به دنبال راهكارهایی باشیم كه دغدغه این استان برطرف شود.


جهانگیری با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر تكمیل طرح ۵۵۰ هزار هكتاری گفت: باید راهكارهایی برای تخصیص آب برای این طرح بزرگ پیدا كنیم.


در ابتدای این جلسه معاونان عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان با ارائه گزارشهایی از وضعیت اقتصادی و كشاورزی استان به ارائه راهكارهایی به منظور پیشبرد اهداف دولت یازدهم برای توسعه استان پرداختند.


همچنین در ادامه این جلسه چیت چیان وزیر نیرو گزارشی از اقدامات وزارت نیرو برای طرح های استان ارائه داد و خانم ابتكار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ها و اقدامات این سازمان برای احیاء و نجات كارون خبر داد.

کد N653781

وبگردی