آفتاب
پیام نخست‌وزیر پاکستان در سال جدید میلادی؛

تاکید نواز شریف بر عزم ملی در غلبه بر افراط‌گرایی و تروریسم

تاکید نواز شریف بر عزم ملی در غلبه بر افراط‌گرایی و تروریسم

نخست‌وزیر پاکستان در پیام خود به مناسبت آغاز سال 2015 میلادی بر عزم ملی در غلبه بر افراط‌گرایی و تروریسم تاکید کرد.

نخست‌وزیر پاکستان در پیام خود به مناسبت آغاز سال 2015 میلادی بر عزم ملی در غلبه بر افراط‌گرایی و تروریسم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته رونامه نیشن،‌ نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد: در سال 2015 به طور حتم شاهد یک صفحه جدید در تاریخ خود خواهیم بود و سفر ملی جدید خود را با حل و غلبه بر افراط‌ گرایی و تروریسم آغاز خواهیم کرد.

در ادامه پیام شریف آمده است: طلوع 2015 مطمئنا رویکردی به ما خواهد داد تا کاستی‌ها و نقاط قوت خود را در کشورمان طی سال گذشته تحلیل و بررسی کنیم. مژده سال نو در ما تدابیری برای بهبود روح ملی‌مان و نفوذ بردباری و شکیبایی در آن را نوید می‌دهد.

وی هم‌چنین تاکید کرد، مردم پاکستان به اندازه کافی برای ایجاد بهترین نتایج انعطاف‌پذیر هستند.

نخست‌وزیر پاکستان در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: پاکستان در نهایت در مسیر رسیدن به اهداف خود در هماهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی قرار گرفته است. باور من که جهان نیز از آن حمایت می‌کند، این است که پاکستان از توانایی لازم برای عبور موفقیت‌آمیز از جاده‌های منتهی به سعادت و رفاه برخوردار است.

شریف تاکید کرد که دولت کنونی خود را وقف فراهم کردن نیازهای پاکستانی‌ها برای ساخت آینده‌ای می‌کند که سزاوار آن هستند.

وی افزود: آرزوی جدی من این است که سال جدید میلادی طلیعه وحدت ملی فداکارانه، احترام به عناصر ملی و درک مهربانانه از انگیزه‌های ملی باشد.

نخست‌وزیر پاکستان در پایان با اشاره به تلاش دولت برای پیگیری صبورانه مسائل ملی خاطرنشان کرد: با این امید که سال جدید بهترین سال مردم کشور باشد آن را به شما تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

کد N653760

وبگردی