آفتاب
قائم مقام وزیر کشور:

مشاوران امور روحانیت بازوان استاندارها در سراسر کشور هستند

مشاوران امور روحانیت بازوان استاندارها در سراسر کشور هستند

قائم مقام وزیر کشور در دیدار یکی از مراجع عظام تقلید، مشاوران امور روحانیت را بازوان استاندارها در سراسر کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور روز گذشته(چهارشنبه)، در دیدار مشاوران امور روحانیت استانداران با آیت‌الله جوادی‌آملی طی سخنانی ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور، اظهار کرد: وزارت کشور به دنبال استفاده از سرمایه ارزشمند نهاد روحانیت است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور نسبت به جایگاه روحانیت درک درست و صحیحی دارد، افزود: این وزارتخانه با استفاده از نهاد روحانیت به عنوان یک سرمایه اجتماعی به دنبال حل مشکلات است.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به انتخاب مشاوران روحانی برای استانداران در سراسر کشور اظهار کرد: امروز با پیگیری‌های صورت گرفته در همه استانداری‌ها مشاوران روحانی انتخاب شده‌اند.

امیری با بیان اینکه مشاوران امور روحانیت بازوان استاندارها در سراسر کشور هستند، خاطرنشان کرد: ارائه گزارش‌های مشکلات مردم و روحانیون به استانداران و پیگیری برای رفع مشکلات از وظایف مهم مشاوران می باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک مشاوران روحانی استانداران سراسر کشور در قم اظهار کرد: مشاوران روحانی استانداران برای بهره‌مندی از نظرات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده‌اند.

قائم مقام وزیر کشور همچنین در این جلسه گزارشی از برنامه‌های دو روزه‌ی مشاورین امور روحانیت استانداران ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N653612

وبگردی