آفتاب

ابراز امیدواری اسد به پیروزی بر تروریسم در سال جدید

ابراز امیدواری اسد به پیروزی بر تروریسم در سال جدید

رئیس جمهوری سوریه هنگام آغازسال نو میلادی به دیدار سربازان و افسران ارتش سوریه و همچنین نیروهای دفاع مردمی در نزدیکی دمشق رفت و تاکید کرد: بزرگترین امیدواری ما در سال جدید پیروزی نیروهای مسلح و همراهان آنها در جنگ علیه تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) بشار اسد،رئیس جمهوری سوریه در آغاز سال جدید میلادی در منطقه جوبر سوریه حاضر شد و خطاب به نیروی های ارتش این کشور گفت : اگر در سوریه فضایی برای شادی کردن باقی مانده است به خاطر پیروزی‌هایی است که شما محقق کرده‌اید.

وی گفت: جشن گرفتن سال جدید آرزوی همه مردم است و مردم آرزوهای بسیاری دارند اما بزرگ ترین آرزوی آن ها پیروزی نیروهای مسلح ماست.من دوست داشتم در کنار شما حاضر شوم تا سال جدید را به شما تبریک بگویم. آینده کشور بستگی به شما و روحیه شما دارد. ما از شما روحیه می گیریم.

اسد اقدامات قهرمانانه سربازان را ستود و از ایثارگری‌های آنها در راه حفظ جان مردم و امنیت و دارایی‌های آنها در شهر دمشق و مناطق همجوار قدردانی کرد.

وی در خطاب به سربازان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در آغاز سال جدید بجای حضور در کنار خانواده‌ها برای حمایت از مردم و میهن خود در این منطقه حاضر هستند، تاکید کرد: بزرگترین امیدواری ما در سال جدید پیروزی نیروهای مسلح و همراهان آنها در جنگ علیه تروریسم است و اگر شادی هم در سوریه باشد به فضل پیروزی‌هایی است که شما محقق می‌کنید.

وی همچنین به خانواده‌های نظامیان، شهدای ارتش ونیروهای دفاع مردمی آغاز سال نو را تبریک گفت و برای زخمیان آرزوی بهبودی وسلامتی کرد .وی تاکید کرد ایثارگری‌های شهدا و زخمیان و اراده خانواده‌های آن‌ها از مهمترین عوامل مقاومت سوریه بود.

اسد همچنین از همه سربازانی که در منطقه جوبر برای دفاع از میهن خود در تمامی مناطق تحت اشغال تروریسم سلاح دردست گرفتند، قدردانی کرد.

از سوی دیگر سربازان نیز تاکید کردند که آنها برای حفظ سوریه و حفظ کرامت و حاکمیت آن لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و برای نابودی تروریسم و بازگشت امنیت به کشور مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N653587

وبگردی