آفتاب
ميرمحمدی:

۴۰۰ تشكل و ۱۸ حزب در يزد نشان از ظرفيت عظيم مردمی است

۴۰۰ تشكل و ۱۸ حزب در يزد نشان از ظرفيت عظيم مردمی است

یزدـ استاندار یزد با بیان اینکه در استان یزد ۴۰۰ تشکل و ۱۸ حزب فعالیت می کنند، گفت: این تشکل ها نشان از ظرفیت عظیم مردمی در استان یزد دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی، عصر چهارشنبه در جلسه نخبگان اجتماعی و فرهنگی استان یزد با قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: نقش اصلی را در همه زمینه ها مردم بر عهده دارند و استان یزد نیز با بهره مندی از تشکل های مردم نهاد و احزاب، ظرفیت بسیاری خوبی در زمینه استفاده از پتانسیل های مردمی دارد.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه انسانی ارزشمندی هستند، تاکید کرد: این سرمایه انسانی باید بالنده و شکوفا شود و برای این سرمایه به فضای باز و آزادی اندیشه نیاز است که البته دولت در صدد ایجاد این فضاست.

میرمحمدی تصریح کرد: دولت در این مسیر شفاف ‌است و ملاحظه کاری ‌ها را کنار می ‌زند و مسائلی که موجب تبعیض می‌شود را در نظر نمی گیرد و بر روی طیف جوان تکیه بسیاری دارد.

استاندار یزد ادامه داد: دولت همچنین روی اقشار فرهیخته تاکید دارد زیرا به عنوان بالانس کننده جامعه و حلال مشکلات محسوب می‌شوند و دولت نمی‌خواهد تجربه آنها را از دست بدهد بنابراین از افراد مجرب و فرهیختگان کمک و از آنها برنامه می‌گیرد.

وی تاکید کرد: قدرت هم‌ افزایی مردم می‌ تواند همه عوامل آسیب ‌زا را از جامعه کنار بزند و امیدواریم با حضور فرهیختگان و نخبگان، همه افراد جامعه راهکارهایی موثرتر از قبل برای بهبود فرهنگی و تاثیرگذاری بر روی ملل مختلف ارائه کنند و کشور ما به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند زیرا این ظرفیت در کشور وجود دارد.

کد N653472

وبگردی