آفتاب

اعلام برنامه‌های مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

اعلام برنامه‌های مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

برنامه‌های مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که فردا، 11 دی‌ماه با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این برنامه با سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود و در ادامه مجید فقیه، نفر اول چهارمین دوره این مسابقات آیاتی از کلام‌الله مجید تلاوت می‌کند.

سپس حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس شورای سیاست‌گذاری پنجمین دوره مسابقات سخنرانی می‌کند و در ادامه کلیپی از روند برگزاری و رقابت متسابقان در چهار دوره قبل به نمایش در خواهد آمد.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان است و سپس پیام دبیرکل آیسسکو قرائت می‌شود و در ادامه «شیخ محمد عارف العسلی» ابتهال‌خوانی می‌کند، سپس حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، رئیس‌جمهور به سخنرانی می‌پردازد.

تجلیل از برگزارکنندگان و شخصیت‌های اثرگذار در برپایی چهارمین دوره مسابقات و تلاوت کریم منصوری از قاریان بین‌المللی کشورمان پایان بخش این مراسم خواهد بود.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از پنج‌شنبه تا یکشنبه این هفته 11 تا 14‌ دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با حضور 66 شرکت‌کننده از 47 کشور جهان برگزار می‌شود.

همچنین این مسابقات هر دو سال یک‌بار به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.

انتهای پیام

کد N653462

وبگردی