آفتاب

معاون اول رییس جمهور وارد استان خوزستان شد

معاون اول رییس جمهور وارد استان خوزستان شد

شرکت در جلسه شورای اداری استان خوزستان و بررسی مهم‌ترین موضوعات و مشکلات این استان، از برنامه‌های دومین روز سفر معاون اول رییس جمهور خواهد بود.

معاون اول رییس‌جمهور برای دیداری دو روزه از استان خوزستان و بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی این استان وارد اهواز شد.

به گزارش ایلنا؛ دکتر اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه اهواز مورد استقبال استاندار و مقامات ارشد محلی این استان قرار گرفت.

قرار است دکتر جهانگیری تا ساعتی دیگر در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز سخنرانی کند.

بازدید هوایی از مناطق آبادان، خرمشهر، شلمچه، منطقه آزاد اروند، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری و سد گتوند از جمله برنامه‌های معاون اول رییس‌جمهور در این سفر دو روزه است.

شرکت در جلسه شورای اداری استان خوزستان و بررسی مهم‌ترین موضوعات و مشکلات این استان، از برنامه‌های دومین روز سفر معاون اول رییس‌جمهور خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور را در این سفر وزراء نیرو، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان و معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور پس از ورود به فرودگاه اهواز، در پاسخ به خبرنگاران در خصوص هدف از سفر به استان خوزستان، بررسی مسائل استان از جمله مسائل مربوط به آب، کشاورزی، منطقه آزاد و بازدید از برخی طرح‌ها را از جمله اهداف سفر خود بیان کرد.

دکتر جهانگیری ضمن تشریح برنامه‌های سفر دو روزه خود به استان خوزستان، اظهار امیدواری کرد در جلساتی که با مسئولین استان برگزار خواهد شد، تصمیمات مناسب و راهبردی درجهت توسعه و آبادانی و حل مسائل اصلی استان اتخاذ شود.

کد N653028

وبگردی