آفتاب

۷ جسد دیگر در محل سقوط هواپیمای مالزی پیدا شد

۷ جسد دیگر در محل سقوط هواپیمای مالزی پیدا شد

تیم‌هایی از سازمان امداد و نجات اندونزی امروز به‌رغم بدی اوضاع جوی به فعالیت خود برای یافتن کشته‌شدگان هواپیمای مالزی كه یكشنبه در دریا سقوط كرد ادامه داده و توانستند هفت جسد را از آب بیرون بكشند.

اندونزی اعلام كرد كه سازمان امداد و نجات این كشور  ۷ جسد دیگر را در محل سقوط هواپیمای مسافربری مالزی از آب بیرون كشیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، تیم‌هایی از سازمان امداد و نجات اندونزی امروز به‌رغم بدی اوضاع جوی به فعالیت خود برای یافتن کشته‌شدگان هواپیمای شماره ۸۵۰۱ متعلق به خطوط هواپیمایی «ایرآسیا» مالزی ادامه داده و توانستند هفت جسد از جمله چهار مرد و سه زن را از آب بیرون بكشند.

«محمد هرنانتو» رئیس گروه امداد و نجات اندونزی گفت که برخی از قطعات هواپیما در آب پیدا شده است، اما هنوز هیچ تاییده‌ای مبنی بر تعلق این قطعات به هواپیمای ۸۵۰۱ گزارش نشده است.

اجساد ۴۰ سرنشین هواپیمای مالزی روز گذشته در آب شناسایی و بیرون کشیده شد و نخستین اجساد امروز وارد فرودگاه انونزی شد.

هواپیمای مالزی ۱۳۷ سرنشین از جمله ۱۷ کودک، یک نوزاد، دو خلبان و پنج خدمه هواپیما را با خود از شهر «سورابایا» دومین شهر بزرگ اندونزی به سمت سنگاپور منتقل می‌کرد که در دریا سقوط کرد.

هواپیمای پرواز ۸۵۰۱ روز یکشنبه گذشته به دلیل نامعلومی به ناگاه ارتباط خود را با مرکز از دست داد و با ۱۶۲ نفر به داخل دریای «جاوا» سقوط کرد.

برخی مسئولان اندونزیایی گفتند که نزدیک به ۳۰ کشتی و ۲۱ هواپیما از اندونزی، استرالیا، مالزی، سنگاپور و کره جنوبی در عملیات جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزیایی به مساحت ۱۰ هزار مایل مربع شرکت دارند.

کد N653026

وبگردی