آفتاب

محمود عباس: تحت هیچ‌ شرایطی از آرمان‌های فلسطین کوتاه نمی‌آییم

محمود عباس: تحت هیچ‌ شرایطی از آرمان‌های فلسطین کوتاه نمی‌آییم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی تلویزیونی، به ملت فلسطین اطمینان داد که از هیچ یک از آرمان‌های فلسطینیان کوتاه نخواهد آمد و تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیرد مساله فلسطین به حاشیه رانده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این سخنان اعلام کرد: ما هرگز نمی‌پذیریم که مساله فلسطین تحت هیچ بهانه‌ای به حاشیه کشیده شود.

وی گفت: جان کری، وزیر خارجه آمریکا به خوبی می‌داند که مسئولیت شکست مذاکرات بر دوش اسرائیلی‌هایی است که دست از شهرک‌سازی‌ها نکشیده و اسیران فلسطینی را آزاد نمی‌کنند.

عباس همچنین گفت: شکست گروه‌های تروریستی در منطقه و پایان نا‌امنی تنها از طریق تحقق صلح عادلانه و تشکیل کشور فلسطین ممکن است.

وی ادامه داد: من قسم می‌خورم که هیچ یک از حقوق ملت فلسطین از جمله بازسازی غزه، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و مقابله با اقدامات غیر قانونی اسرائیل کوتاه نخواهم آمد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان با سلام فرستادن به روح شهدای فلسطین خطاب به ملت گفت: از همه شما به خاطر پایداری در برابر ظلم اشغالگران تشکر و تاکید می‌کنم که همچنان و تا تحقق آرمان‌های ملت فلسطین به مبارزه ادامه می‌دهیم.

محمود عباس به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس جنبش فتح سخن می‌گفت.

انتهای پیام

کد N652993

وبگردی