آفتاب
دیدار احزاب اصولگرا و موتلفه در گفت‌وگوی ترقی با با ایلنا:

دیدار با پایداری برای رفع موارد اختلاف بوده است

دیدار با پایداری برای رفع موارد اختلاف بوده است

علاوه بر موضوع راهكارهای وحدت ما تلاش داریم در اینگونه نشست ها موارد اختلافی موجود را رفع و به دیدگاه‌های مشتركی دست یابیم.

یك عضو شواری مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در دیدار با اعضای جبهه پایداری بیشتر سعی در حل و رفع موارد اختلافی بوده است.

حیمدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ در خصوص دیدارهای موتلفه با گروه‌های اصولگرا٬ گفت: دیدار با گروه‌های اصولگرا همواره وجود داشته است. البته دیداری با جبهه پایداری هم داشته‌ایم که تقریبا حدود دو هفته پیش صورت گرفته است‎‍‍.

وی در پاسخ به این سوال كه هدف اصلی از این نوع دیدارها و نشست‌های مشترك چیست٬ بیان كرد: هدف اصلی به خصوص در دیدار اخیر با اعضای جبهه پایداری تلاش در جهت هماهنگی و همكاری و وحدت اصولگرایانه است‏‏ كه علاوه بر جبهه پایداری٬ ما با جمعیت ایثارگران و دیگر گروه های اصولگرایی هم دیدارهایی داشته‌ایم.

ترقی اضافه كرد: علاوه بر موضوع راهكارهای وحدت ما تلاش داریم در اینگونه نشست ها موارد اختلافی موجود را رفع و به دیدگاه‌های مشتركی دست یابیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال كه آیا در این نسشت٬ صحبت‌هایی پیرامون انتخابات آینده مجلس یا لیست‌های مشترك صورت گرفته است یا خیر٬ بیان كرد: نه تا به امروز دراین باره صحبت نكرده‌ایم بلکه بیشتر سعی شده در این دیدارها بر راهكارهای ضرورت وحدت و حل موارد اختلافی پرداخته شود.

کد N652771

وبگردی