آفتاب

همایش «نقش روحانیت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» برگزار می‌شود

همایش «نقش روحانیت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی «نقش روحانیت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» امشب در قم برگزار می‌شود.

مهدی رجایی دبیر این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: اولین نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز و حوزه‌های علمیه سراسر کشور با عنوان «نقش روحانیت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» امشب برگزار می‌شود و امیدواریم در سال آینده نیز با توجه به نیازهای موجود بتوانیم این نشست را بصورت تخصصی‌تر برگزار کنیم.

وی یادآور شد: در نیمه دوم سال 92 دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به منظور پیگیری اهداف مرکز در حوزه‌های علمیه در قم تاسیس شد و وظیفه آن هم پیگیری از مراکز و حوزه‌های علمیه نسبت به تحقیق و نظریه‌پردازی در خصوص الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و همچنین گفتمان سازی بین نخبگان حوزوی در این خصوص و همکاری با مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نسبت به تدوین سند این الگو است.

رجایی گفت: این نشست از ساعت 18 تا 21 امشب در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش، آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، صادق واعظ زاده رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر رشاد عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: مدیران استانی حوزه‌های علمیه و جمعی از نخبگان حوزوی در این نشست حضور دارند و پس از سخنرانی پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N652750

وبگردی