آفتاب

تامینی: پنج محصول استراتژیک کشور در حال نابودی است

تامینی: پنج محصول استراتژیک کشور در حال نابودی است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه پنج محصول استراتژیک یعنی برنج، چای، ابریشم، بادام و زیتون در حال نابودی است، نسبت به عدم توجه به این موضوع انتقاد کرد و گفت که انگار گوش شنوایی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن تامینی در نطق میان دستورش در صحن علنی امروز مجلس با بیان اینکه می‌خواهد مناجاتی با خدا از این تریبون داشته باشد، گفت: این روزها شاهد حضور مردم ایران در صحنه هستیم اما باید بدانیم مردم گیلان در حمایت از رهبری اولین استانی بود که جریان فتنه را رسوا کرد و در 8 دی به صحنه آمد، این نشان‌دهنده اوج آگاهی این مردم است.

وی در ادامه گفت: همه ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم، خداوند عنایت کن که در خط رهبری و ملت باشیم و شرمنده مردم نشویم، پروردگار تو شاهدی که هر چه داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم اما شرمنده مردمی هستم که رای بالایی به من دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها مشکلات را از تریبون‌های مختلف گفتم ولی توجه نکردند و متوسل به خدا شدم، پروردگارا آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اعم از بیکاری، طلاق، مشکلات اجتماعی و اعتیاد طاقت‌فرساست. عنایتی کن که این مشکلات حل شود.

تامینی ادامه داد: این روزها گرانی کمرشکنی به مردم حادث شده، افزایش اجاره‌خانه‌ها بسیار است. ما دیگر توان دیدن و شرمندگی پدران و مادرانی که چند بیکار در خانه‌هایشان دارند را نداریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به وزیر کشور برای انواع و اقسام مشکلات که به استان گیلان حادث شده تذکر دادیم اما اتفاقی نیفتاده و گوش شنوایی نیست. پروژه سد گیلان و زباله‌های این استان همچنان بلاتکلیف است و وزیر نیرو و خانم ابتکار کاری نکرده‌اند.

وی ابراز داشت که بانک‌ها مردم را به خاک سیاه کشاندند و سرمایه‌گذاران به دلیل سوء مدیریت مدیران بانکی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. از طرف دیگر مشکلات مربوط به آلودگی هوای تهران، زلزله و مسکن مهر را گفتیم و باز هم کسی اعتنایی نکرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: پنج محصول استراتژیک یعنی برنج، چای، ابرشیم، بادام و زیتون در حال نابودی است اما گوش شنوایی نیست. این پنج محصول استراتژیک ما در حال نابود شدن است و هیچ کس به آن توجه نمی‌کند.

انتهای پیام

کد N652459

وبگردی