آفتاب

احتمال پیروزی مجدد نتانیاهو در انتخابات امروز لیکود

احتمال پیروزی مجدد نتانیاهو در انتخابات امروز لیکود

حزب حاکم لیکود امروز (چهارشنبه) انتخابات داخلی خود را جهت انتخاب رئیس و نامزد خود برای ریاست دولت آتی رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند. پیش‌بینی می‌شود بار دیگر نتانیاهو در مقابل رقیبش پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة الأهرام، حزب لیکود امروز انتخابات داخلی خود را برای انتخاب رئیس این حزب و نامزد آن برای نخست‌وزیری و نیز مشخص کردن سرنوشت فهرست نامزدهای لیکود در انتخابات پارلمانی آتی که قرار است 17 مارس انجام شود، برگزار می‌کند.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر به عنوان رئیس حزب لیکود انتخاب شود و این انتخاب وی با فاصله‌ای بسیار در مقابل دنی دانوی، از رهبران حزب راستگرای لیکود و تنها رقیب نتانیاهو صورت گیرد.

اعضای لیکود که تعداد آنها به بیش از 96 هزار تن می‌رسد؛ همچنین به پیش‌نویسی رای می‌دهند که به رئیس این حزب اختیار می‌دهد تا دو نامزد را شخصا انتخاب کرده و در فهرست نامزدهای حزب قرار دهد.

اعضای لیکود قرار است در 600 مرکز رای گیری در 115 شهر در سراسر سرزمین‌های اشغالی پای صندوق‌های رای بروند و به فرد مورد نظر خود از میان دو کاندیدای اصلی رای دهند.

انتهای پیام

کد N652302

وبگردی