آفتاب
میرتاج الدینی:

ملت ایران در ۹ دی تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد

ملت ایران در ۹ دی تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد

مهدیشهر - نماینده سابق مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، هدف دشمنان در فتنه ۸۸ را از بین بردن عظمت و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران در ۹ دی تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی سه شنبه شب در همایش گرامیداشت نهم دی در حسینیه المهدی مهدیشهر ضمن بیان اینکه ملت ایران در ۹ دی تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد، افزود: ملت ایران با بصیرت و اطاعت از رهبری حماسه نهم دی را آفرید.

وی بیان کرد: اگر مردم در صحنه نبودند و حماسه نهم دی خلق نمی شد سرنوشت ایران مانند سوریه می شد و هدف دشمنان در این فتنه از بین بردن عظمت و قدرت ایران اسلامی بود.

معاون قبلی پارلمانی صدا و سیما به حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ۸۸ اشاره کرد و گفت: این حضور یعنی حماسه سیاسی و اتهام تقلب در انتخابات به معنای زدن پایه های نظام است و این بزرگترین تهمت و دروغ به ملت ایران بود.

میرتاج الدینی، هدف دشمنان در فتنه ۸۸ را تغییر برخی شعارها و اهداف نظام دانست و گفت: آنها قصد داشتند در این فتنه حمایت ملت ایران از مردم لبنان و غزه و نیز شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران را تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: پیوند ناگسستنی امت و رهبری بود که فتنه را خاموش و توطئه ها را خنثی کرد.

در این آئین فرماندار، جمعی از مسئولان و قشرهای مردم مختلف شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.

کد N652245

وبگردی