آفتاب

تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام

تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه‌ای از استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد استانی ساماندهی و هماهنگی زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در نامه‌ای از «محمدرضا مروارید» استاندار ایلام به‌عنوان رئیس ستاد استانی ساماندهی و هماهنگی زائرین عتبات عالیات ویژه مراسم اربعین حسینی که در کمال آرامش و امنیت مناسب برگزار شد، سپاسگزاری کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: استحکام و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه فداکاری‌های شهدا و ایثارگران و تلاش‌ها و خدمات صادقانه و مخلصانه کسانی بوده و هست که بدون هیچ چشم‌داشت و انتظاری، خود را وقف اهداف متعالی آن کرده و از هیچ کوشش و تعهدی در این راستا دریغ نورزیده‌اند. حضور میلیون‌ها زائر و شیفته اهل‌بیت به جاهلان تکفیری ثابت نمود رهروان حسینی سرافرازانه با قامتی برافراشته و استوار و پایبند به اصول و مبانی اعتقادی خود همواره پرچمدارصلح، آزادی و آزاداندیشی و منادی امربه‌معروف و نهی از منکر شدند.

وزیر کشور در پایان این تقدیرنامه آورده است: بر خود فرض می‌دانم به‌عنوان یکی از خدمتگزاران آستان مقدس سید و سالار شهیدان، از جنابعالی که در امر برگزاری این گردهمایی عظیم معنوی و سیاسی اهتمام و تلاش وافری داشتید تشکر و قدردانی نموده، بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون شما و همه ارادتمندان و زائران آن مرقد و مضجع شریف و مطهر را از درگاه حضرت احدیت، آرزومندم.

انتهای پیام

کد N652216

وبگردی