آفتاب
ابوترابی در پاسخ به تذکری:

اعتبار 4/1 میلیارد دلاری به بودجه عمرانی کشور کمک کرده است

اعتبار 4/1 میلیارد دلاری به بودجه عمرانی کشور کمک کرده است

نماینده مردم میاندوآب در تذکری از سخنان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اعتبار 4/1 میلیارد دلاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی عیسی‌زاده، نماینده مرد میاندوآب در جریان رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در تذکری با استناد به اصل سوم قانون اساسی، گفت: روز گذشته سخنگوی کمیسیون برنامه در صداوسیما اعلام کرد که 4/1 میلیارد دلار از صندوق توسعه به منظور پروژه‌های عمرانی مناطق کمتر توسعه یافته هزینه شده است اما بنده به عنوان نماینده آذربایجان غربی می‌گویم که از این اعتبار ریالی هم ما ندیده‌ایم.

وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن هیات رییسه مجلس، اظهار کرد: بنده از دوره هشتم سوالی از وزرای راه، نیرو و نفت دارم که هنوز ادامه دارد و هیات رییسه اجازه نداده در صحن علنی مطرح شود. این بی‌عدالتی را به چه کسی باید بگویم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: در مورد سوال از وزرا ان‌شاءالله کمک خواهیم کرد تا روند تسریع شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد هزینه‌کرد اعتبار 4/1 میلیارد دلار نیز اظهار کرد: اینگونه نیست که به طور ملموس هزینه‌کرد این اعتبار مشخص و ملموس باشد بلکه در همه استان‌ها به طور خاص هزینه شده و در واقع این منبع به بودجه عمرانی کشور کمک کرده است لذا ارزیابی که کمیسیون داشته است صحیح است.

انتهای پیام

کد N651974

وبگردی