آفتاب
با حضور رئیس جمهور/

آخرین مرحله رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش برگزار می شود

آخرین مرحله رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش برگزار می شود

جاسک - پس از شش روز نمایش اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص)، این رزمایش با رژه یگان‌های شناور نیروی دریایی با حضور حسن روحانی به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش از منطقه عمومی رزمایش، رئیس جمهور برای حضور در مراسم پایانی رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش وارد پایگاه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی در جاسک شد.

حسن روحانی رئیس جمهور لحظاتی پیش پس از پیاده شدن از هواپیما، وارد پایگاه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی در جاسک شد.

امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، سردار حسین دهقان وزیر دفاع، امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نزاجا، امیر دریادار سیاری فرمانده نداجا، امیر سرتیپ شاه‌صفی فرمانده نهاجا، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز در مراسم پایانی این رزمایش حضور دارند.

پس از شش روز نمایش اقتدار و توانمندی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله(ص)، این رزمایش فردا با رژه یگان‌های شناور نیروی دریایی و در حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس جمهور به پایان می‌رسد.

در همین راستا ناوشکن جمهوری اسلامی جماران و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر که در قالب ناوگروه سی و دوم در خلیج عدن و شمال اقیانوس هند مشغول انجام مأموریت بودند به آب‌های کشورمان بازگشتند تا در رژه فردا شرکت کنند.

کد N651946

وبگردی