آفتاب

وزیر کشور از استاندار ایلام تقدیر کرد

وزیر کشور از استاندار ایلام تقدیر کرد

ایلام- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی نامه‌ای به استاندار ایلام از تلاش مسئولان این استان در زمینه ارائه خدمات مطلوب به زائران مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه‌ای از محمدرضا مروارید استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد استانی ساماندهی و هماهنگی زائرین عتبات عالیات ویژه مراسم اربعین حسینی که در کمال آرامش و امنیت مناسب برگزار شد، سپاسگزاری کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: استحکام و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه فداکاری‌های شهدا و ایثارگران و تلاش‌ها و خدمات صادقانه و مخلصانه کسانی بوده و هست که بدون هیچ چشم داشت و انتظاری، خود را وقف اهداف متعالی آن کرده و از هیچ کوشش و تعهدی در این راستا دریغ نورزیده‌اند. حضور میلیونها زائر و شیفته اهل بیت به جاهلان تکفیری ثابت نمود رهروان حسینی سرافرازانه با قامتی برافراشته و استوار و پایبند به اصول و مبانی اعتقادی خود همواره پرچمدار صلح، آزادی و آزاد اندیشی و منادی امر به معروف و نهی از منکر شدند.

وزیر کشور در پایان این تقدیر نامه می‌افزاید: برخود فرض می دانم به عنوان یکی از خدمتگزاران آستان مقدس سید و سالار شهیدان، از جنابعالی که در امر برگزاری این گردهمایی عظیم معنوی و سیاسی اهتمام و تلاش وافری داشتید تشکر و قدردانی کرده، بهروزی، سعادت و توفیق روز افزون شما و همه ارادتمندان و زائران آن مرقد و مضجع شریف و مطهر را از درگاه حضرت احدیت، آرزومندم.

کد N651879

وبگردی