آفتاب
/حضور مردم؛ پشتوانه همیشگی نظام/

یک فعال دانشجویی:همت مسئولین در رفع مشکلات، همواره مردم را پشتیبان نظام نگه می‌دارد

یک فعال دانشجویی:همت مسئولین در رفع مشکلات، همواره مردم را پشتیبان نظام نگه می‌دارد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: اگر مسئولین در رفع مشکلات مردم جدی باشند، همت آنان باعث می‌شود تا همیشه مردم پشتیبان نظام و در صحنه باشند.

محمدحسین صالح‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آن چیزی که همیشه باعث می‌شود تا در شرایط سخت مردم امیدی به تدبیر داشته باشند و آن امید اصیل خود را از دست ندهند، آن است که احساس کنند در مسائل کشور تأثیرگذار هستند. حال این تأثیرگذاری گاهی در انتخابات است و گاهی در راهپیمایی‌ها. مردم باید احساس کنند که سرنوشتشان را خودشان مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر واقعاً احساس مالکیت و شریک بودن در امور کشور به مردم غالب شود آنها هیچ‌گاه صحنه را برای پشتیبانی از نظام خالی نمی‌کنند.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: قطعاً تأثیرگذارترین اتفاقی که می‌تواند در مقطع فعلی برای جذب حداکثری مردم بیفتد مبارزه با فساد است. اما چون تا به حال اهتمام واقعی برای ریشه‌کن کردن این مسأله وجود نداشته کمی مردم نسبت به آن دلسرد شده‌اند. نباید صحبت‌های مسئولین در حد شعار باقی بماند. مردم باید خواسته‌هایشان را در عمل مسئولین مشاهده کنند.

انتهای پیام

کد N651644

وبگردی