آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه :

تحکیم معارف عقیدتی، ناکامی دشمن در جنگ نرم را به دنبال دارد

تحکیم معارف عقیدتی، ناکامی دشمن در جنگ نرم را به دنبال دارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران‌تربیت سنگرنشینان انقلاب را از رسالت های سنگین معاونت عقیدتی سیاسی برشمرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی ، اظهار داشت: نقش عقیدتی در بحث پاسداری از انقلاب، سنگرنشینی انقلاب، مبارزه با استکبار و مقابله با جنگ نرم است.

وی افزود: وقتی باور داریم که دشمن در جنگ نرم به جای تصرف سرزمین، دنبال تصرف مغزها و قلب هاست، برای اینکه سرزمین ها را فتح نکند، خاکریز می زنیم، سنگر می سازیم که دشمن نتواند بیاید؛ حالا آیا برای اینکه دشمن نتواند به مغز بچه های ما وارد شود چکار باید کرد؟

وی ادامه داد: مبانی اعتقادی، فکری و عقیدتی هرچقدر قوی تر باشد، امکان و قدرت نفوذ دشمن به مغز بچه های ما کمتر می شود؛ بنابراین با تقویت و تحکیم معارف دینی، مبانی اعتقادی و زیرساخت های فکری، حضور دشمن و موفقیت دشمن در جنگ نرم و تصرف ذهن ها پایین می آید و دشمن را ناکام می کنیم.

حاجی صادقی تصریح کرد: گام دومی که باید انجام بدهیم این است که دشمن می خواهد قلب ها را تصرف کند در جنگ نرم ، یکی مغزها را تصرف کند و یکی قلب ها تصرف کند؛ قلب ها را با معنویت، ارزش های معنوی، روحیه ایثارگری، شهادت طلبی، معنویت به معنای واقعی خودش، می توان حفظ کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: معنویت به معنای این نیست که انسان دنیا را نداشته باشد، معنویت این است که انسان بداند، دنیا برای اوست نه او برای دنیا. دنیا را به استخدام خودش دربیاورد ، نه به استخدام دنیا دربیاورد.

حاجی صادقی افزود: معنویت یعنی آزادی انسان از همه قیدها، ما اگر بتوانیم مغزها و فکرها را با معارف الهی و قلوب را با معنویت و ارزشهای الهی اشباع سازیم، دشمن امکان حضور در قلب ها و مغزها را پیدا نمی کند.

انتهای پیام

کد N651236

وبگردی