آفتاب
سنایی راد:

9دی روز شکوفایی ضمیر عاشورایی ملت ایران بود

9دی روز شکوفایی ضمیر عاشورایی ملت ایران بود

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نهم دی ماه سال 88 روز شکوفایی ضمیر جمعی عاشواریی ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سردار رسول سنایی‌راد در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی دانشگاهای سراسر استان اردبیل با بیان اینکه در حماسه 9 دی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگشت، افزود: تعداد کسانی که برای حمایت از نظام انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا به خیابان‌ها آمده بودند از تعداد رای‌دهندگان برای نامزدهای ریاست جمهوری بیشتر بود.

وی عنوان کرد: آن روز همه آنهایی که به نظام انقلاب اسلامی معتقد بودند در صحنه حضور یافتند و شعارهای حماسی آنها برخاسته از شعور و اعلام برائت بدون اهانت و اعتراض به ناامنی ها با حاکم شدن امنیت کامل بود.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه اتفاقات تلخ آن زمان را نتیجه جاذبه قدرت و لجاجت سیاسی برخی افراد دانست و افزود: گاهی اوقات لجاجت هویت سوز می شود و افراد فریب خورده با لجاجت خود بازی را شروع کردند که نتوانستند بازی‌گردانی کنند و راه برای سوء استفاده بیگانگان هموار شد.

سنایی‌راد با بیان اینکه استراتژی کشورهای بیگانه راه اندازی درگیرهای قومی و مذهبی است، تصریح کرد: دشمنان امروز به جای ترس از اسلام با هزینه خود ما تولید اسلام هراسی می کنند.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: امروز گروهی به نام داعش به نفع غرب با شعار الله اکبر سر می برد تا با ایجاد ترس و وحشت در میان مسلمانان تولید نفرت از اصل اسلام کند.

سنایی‌راد با تاکید به اینکه هر زمان باید هوشیارانه عمل کنیم، گفت: در کشور ما رای الزاما سیاسی نیست؛ خیلی جاها اجتماعی است افراد گاهی از روی تیپ و قیافه و چشم هم چشمی فامیلی به نامزد انتخاباتی خود رای می دهند و در فتنه سال 88 طیفی از فرصت‌طلبان و قدرت‌طلبان و تشنگان قدرت خواستار سیاسی جلوه دادن حرکت خود بودند.

وی با بیان اینکه در فتنه آن زمان 18 سفارت بیگانه همکاری داشتند و انگلیس بیشتر سود می برد، افزود: باید در برابر این بیگانگان برائت جسته می شد چرا که ما تنها کشور اسلامی هستیم که الهام بخش بوده و نقش الگو را داریم.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: تکنیک ما اعلام انزجار از بیگانه و استکبار جهانی است و هیچ منفعت مشترکی با آمریکا نداریم و اگر از ابزار تحریم برای حفظ فشار به کشور ما استفاده می کند قدرتی جز این ندارد و ما با اقتصاد مقاومتی در برابر این تهدید ها ایستاده ایم.

سنایی‌راد با بیان اینکه اگر حماسه 9 دی ماه نبود ماجرای مصر برای ما پیش می آمد، گفت: در این روز قدرت نرم و سخت ترکیب شدند و ملت هوشیار طوری به موقع و متناسب عمل کردند که دیگر خطر بازگشت فتنه نباشد.

وی تاکید کرد: نهم دیماه روز برائت از فتنه‌گر است و باید با بازخوانی پرونده فتنه 88 درس عبرت گرفته و به بصیرت و آگاهی خود افزود.

انتهای پیام

کد N651111

وبگردی