آفتاب

تشکیل کمیته « ثبات بازار» به منظور رونق در بازار سرمایه

تشکیل کمیته « ثبات بازار» به منظور رونق در بازار سرمایه

جلسه بررسی راهکارهای ثبات بلند مدت در بازار بورس و رونق بازار سرمایه ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و مقرر شد کمیته ای تحت عنوان کمیته ثبات بازار، تشکیل و با رویکردهای فرابخشی و میان بخشی دستگاهها، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسحاق جهانگیری در این جلسه حمایت از بازار سرمایه و بخش خصوصی را از اصلی‌ترین سیاست های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و از حاضرین در جلسه خواست از همه توان و ظرفیت‌های موجود برای توسعه بازار سرمایه استفاده کنند.

دکتر فطانت فرد رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار سرمایه ارائه و به تشریح برنامه جامع این سازمان برای توسعه و تثبیت بازار بورس پرداخت.

در این نشست که با حضور وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور و نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، راهکارهای رونق بخشیدن به بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای این منظور مطرح شد.

انتهای پیام

کد N650772

وبگردی