آفتاب
بذرپاش:

خدا می‌داند؛ برخی با نام استاد چه درس‌هایی به جوانان می‌دهند

خدا می‌داند؛ برخی با نام استاد چه درس‌هایی به جوانان می‌دهند

مهرداد بذرپاش نماینده اصولگرای مجلس 9 دی را «یوم‌الله ایستادن در مقابل زورگویی و قیام علیه ملت» دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهرداد بذرپاش در تذکر شفاهی 9 دی را روز ایستادگی در مقابل زورگویی عنوان کرد و گفت: امروز روز فراموش نکردن است. فراموش نمی‌کنیم که فتنه‌گران چه فشاری بر معیشت مردم وارد آورده‌اند؛ فراموش نمی‌کنیم که فقط کسانی رأی مردم را دارای اعتبار می‌دانند که به نفع‌شان باشد؛ فراموش نمی‌کنیم شورش علیه جمهوریت این کشور که صدها هزار نفر برای آن خونشان را داده‌اند.

وی افزود: فراموش نمی‌کنیم کسی که خود را نماینده جنبش به اصطلاح سبز می‌دانست و در آمریکا حاضر شد و با سناتورها ارتباط گرفت و تقاضای تحریم علیه ملت ایران را کرد و می‌گفت ایران را تحریم کنید تا حکومت در مقابل خواسته‌های شما سر تعظیم فرود آورد و آقازاده‌ای که مرتب به انگلیس رفت‌وآمد کرد و تقاضای تحریم کرد و تحریم خود را به آن‌ها قبولاند.

وی همچنین گفت: اخیراً افرادی که متأسفانه خود را استاد دانشگاه می‌دانند صنعت هسته‌ای را غیرضروری قلمداد می‌کنند. خدا می‌داند؛ این‌ها با نام استاد چه درس‌هایی به جوانان این کشور می‌دهند. این‌ها که خود را استاد علوم سیاسی می‌دانند به نظرم رشته‌شان علوم سیاسی با گرایش وادادگی است.

این نماینده اصولگرای مجلس در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود درباره اظهاراتی مبنی بر این‌که «چرا مردم آمار و ارقام را قبول نمی‌کنند و عده‌ای این آمارها را زیر سوال می‌برند. چرا آمار و ارقام بانک مرکزی را قبول نمی‌کنند» ادامه داد: سوال این است؛ مگر در گذشته آمار بانک مرکزی را قبول کردید؟ آیا بانک مرکزی آمار نمی‌داد و شما دروغگو نمی‌خواندیدشان و آمارها را ساختگی نمی‌دانستید؟ مگر شما آمار مرکز آمار را دروغ نمی‌پنداشتید؟ چرا اکنون این‌قدر برآشفته شده‌اید؟ چرا در مقابل بی‌قانونی این‌قدر مقاومت می‌کنید و معترضان را به شکایت حواله می‌دهید و منکر برداشت غیرقانونی می‌شوید؟ زمانی که ما در حال برگزاری مانور بزرگ توسط ارتش هستیم می‌گویید برد موشک برای ما اقتدار نمی‌آورد،‌ پس حتماً عکس یادگاری با جان کری تولید احترام می‌کند که اگر این بود نتانیاهو مقتدرترین فرد دنیا بود.

انتهای پیام

کد N650586

وبگردی